استودیو اتفاق , آتلیه اتفاق

اطلاعات این مجموعه منقضی شده است!

تعداد بازدید ۳۸۱۵۶
فرمالیته هدیه برای ثبت قراردادهای 99

****************پکیج اقتصادی استودیو اتفاق برای مراسمهای 99*****************


پیام مدیریت

***************برای شما عروسهای عزیز فصل تابستان99 فرمالیته هدیه *******************

درباره استودیو اتفاق

************بهترین اتفاق زندگیتون رو با ماتجربه کنید**************

شما به این مجموعه چه امتیازی می دهید؟
۳.۲۱
از ۵ امتیاز

پرسش و پاسخ استودیو اتفاق

  • ساعات کاری آتلیه ؟ ساعت 10 الی 20
  • امکان رزرو خدمات و نوبتدهی دارید؟ بله
  • ارائه نمونه کار ژورنالی دارید ؟ بله
  • چه ماه هایی از سال، پیک کاری شماست ؟ بهار و تابستان
  • حداقل هزینه پکیج هایتان برای مراسم عروسی به چه میزان است ؟ 1500000 هزار تومان
  • توصیف مکانتان فضاها و آتلیه ها ؟ 2 طبقه مجزا - دفتر پرزنت جدا و قسمت اداری جدا
  • آیا امکان صحبت با کسی که وظیفه عکاسی و فیلم برداری مراسم را بر عهده دارد، هست ؟ بله
  • آیا آتلیه عکاسان و فیلم برداران خانم دارد ؟ بله
  • آیا آتلیه ویرایشگران و تدوینگران خانم دارد ؟ بله همه خانم هستن
  • آیا استایل عکسهای موجود در آلبوم های مربوط به نمونه کارها بسته به سلیقه عروس و داماد قابل تغییر است فقط به سلیقه عروس و داماد
  • عکاس و فیلمبردار روز عروسی برای انجام کارهای خود از دستیار استفاده میکند ؟ بله
  • چه مدت پس از عروسی عکس آلبوم فیلم و کلیپ عروسی آماده میشود ؟ 4 تا 6 ماه
  • آیا آتلیه فیلمبرداری داستانی دارد توضیح ؟ بله براساس سناریو و خواسته عروس و داماد
  • آیا اتلیه فیلمبرداری اسپرت دارد؟ توضیح ؟ بله - بر اساس خواسته مشتری
  • آیا اتلیه باغ یا عمارت مخصوص عکس یا فیلمبرداری دارد ؟ توضیح؟ بله مخصوص اتلیه اتفاق و انحصاری می باشد
  • آیا آتلیه امکان ساخت کلیپ و عکاسی خارج از شهر یا کشور را دارد؟ توضیح؟ بله بسته به تقاضا مشتری در هر کجا ایران و خارج از کشور
  • آیا آتلیه امکان تصویر برداری برای کودکان را دارد ؟ بله
  • آیا آتلیه بارداری دارید ؟ بله
  • آیا آتلیه امکان ساخت کلیپ و پخش آن در مراسم را دارد؟ توضیح؟؟ بله به وسیله دستگاه پروجکشن
  • آیا تصویربرداری توسط هلی شات را دارید ؟ بله

جوایز

69
استودیو اتفاق در بیاتوعروسی سال 1392
استودیو اتفاق در بیاتوعروسی سال 1393
استودیو اتفاق در بیاتوعروسی سال 1394
استودیو اتفاق در بیاتوعروسی سال 1395
استودیو اتفاق در بیاتوعروسی سال 1396
استودیو اتفاق در بیاتوعروسی سال 1397
استودیو اتفاق در بیاتوعروسی سال 1398

رحمانی
16 آذر 1400
پیج اینستا دارن؟
عابدی
8 بهمن 1398
سلام من 2ساله پیش عروسی کردم بابت یه سری مشکلات نتونستم فیلم و عکس عروسیمو بگیرم الان که خواستم بگیرم گفتن که فیل عروسیتونو پاک کردم الان چکار باید کنم؟؟
استودیو اتفاق
7 اسفند 1398
مشتری گرامی تاریخ مراسم اعلام کنید
نیاز مرادی
6 بهمن 1398
من مراسم 29 دی ماه بود واقعا سنگ تمام گذاشتین مخصوصا اون فیلم بردار که خیلی خوش اخلاق بود خانم شاهنده و کلیپ هم عالی شده فقط من یکم از صدا خودم بدم میاد که تو فیلم بود خیلی دوستون دارم مرسی خانم سلطانی با برنامه ریزی که برای ما داشتن
امیر
24 دیماه 1398
سلام به گروه حرفه ای آتلیه اتفاق خیلی خوشحال هستم که با گروه شما مراسمم رو اجرا کردم فیلمبردار و عکاسهاتون واقعا عالی و با حوصله بودن ممنون از سایت بیا تو عروسی که از این طریق با شما آشنا شدم.
یاسمن
28 تیرماه 1398
همه چی عالی بود ممنون از تمام پرسنل استودیو اتفاق
میترا وعلی
27 تیرماه 1398
سلام به تیم موفق و هنرمند استودیو اتفاق من عروس فروردین 98 هستم خوشحالم از انتخاب و اعتمادی که به شما کردم و بهترین روز رو برام ساختین از مشاوره های خوبی که قبل از مراسم برامون انجام دادین وتمام سبک فیلم و عکسها رو به سیلقه خودمون انجام دادین.موفق وپیروز باشین.
سارینا
13 خرداد 1398
فقط میتونم بگم عالی هستین خیلی ازتون ممنونم برای تمام زحماتی که کشیدین برای روز پارتم هم عاطفه جون هم مهرناز جون پر انرژی و خلاق بودن و همچنین از خانم سلطانی بابت تمام مشاوره هایی که بهمون دادن.
گندم
8 اردیبهشت 1398
به نظرم شما بهترین هستین روز پارتم عالی بود همه چیز از فضای بسیار قشنگی که بردیمون و عکاس خوش ذوقمون و فیلم بردار با حوصله مون خیلی زحمت کشیدین از همین سایت اتفاقی با هاتون آشنا شدم که بهترین اتفاق روز پارت و عروسیمون رو شما ثبت کنید واقعا اسم آتلیه تون خیلی خوبه (ثبت بهترین اتفاق زندگیمون)
تهمینه
3 اردیبهشت 1398
بهترین و مهمترین روز زندیگم رو استودیو اتفاق به نحو احسن برام برگزار کردن خیلی خیلی ممنونم بابت تمام مشاوره هایی که قبل از مراسمم بهم دادین و قشنگترین لحظات رو برام ثبت کردین. راستی من روز 98.1.31 اولین عروس آتلیه vip شون بودم که واقعا فضاشون بی نظیر بود بازم ممنونم از تمام تیم استودیو اتفاق.
سارا
13 اسفند 1397
سلام احمدی هستم عروس آذرماه 97 تشکر میکنم از مدیریت محترم مجموعه. جناب آقای سعیدی و سرکارخانم سلطانی واقعا خوش برخورد و مهربان هستن.به خواسته عروس و دامادها واقعا اهمیت میدن. روز عروسی کلیپ پارت رو که پخش کردند واقعااااا ذوق زده شدم.فیلمبرداری سپیده جون معررررکه بود. واقعا حرفه ای بود.واقعاااااا‌. عاطفه جون واقعا انرژی مثبت میداد به آدم با لبخندش. و خانم غلامی هلی شات کار مجموعه خیلی صبور و حرفه ای عمل میکردند. در کل خیلی خیلی از پارتم راضی بودم.خیلی حرفه ای مونتاژشده بود. همه گفتن مثل خارجیاس☺☺☺☺ ممنون از زحمات همگی
مرادی 9.9
15 آذر 1397
سلام مردای هستم عروس97.9.9 خیلی ممنونم برای تمام زحماتی که برای روز عروسیمون کشیدین مخصوصا کلیپ لایو تو مراسمم خوشحال و راضی هستم از انتخابون اینشالا هر موقع برای انتخاب آلبوم رفتم دوباره براتون نظرمم میزارم.
اسدیان
11 آذر 1397
با عرض سلام و خسته نباشین به گروه هنرمند اتلیه اتفاق واقعا ممنونم از تمام زحماتی که هم برای روز پارتمون هم روز عروسیمون کشیدین سنگ تمام گذاشتین برامون مخصوصا کلیپ و عکسهای زیبای داخل جشنمون جدا خوشحالم از اعتمادی که بهتون کردم و مهمترین روز زندگیمون رو سپردیم به گروه شما.یک تشکر هم از خانم سلطانی دارم بابت جلسات مشاور و راهنمایهای که برامون داشتن برای اجرای بهتر روز پارت و روز مراسمون.
ناظمی
30 مهرماه 1397
سلام به تمام پرسنل مهربون اتفاق من عروس 5 تیرماهتون هستم البوم و فیلم مون روتحویل نهایی گرفتیم مرسی از تمام زحمتایی که کشیدین برامون همه چیز عالی بود. ممنونم از مدیریت استودیو بابت پیگری تمام کارها از مشاوره های قبل از مراسم تا چند ماه بعد برای تحویل کلی کارا. به نظرم خیلی خوبه که از اول با کسی که قرارداد میبندی تا پایان کار تو تمام مراحل حضور دارن و همراهتون هستن تو تمام مراحل.
ریحانه نظری
12 شهریور 1397
سلام واقعا ممنونم از تمام پرسنل اتلیه اتفاق من عروس 7 شهریورتون هستم خیلی همه چیز عالی بود مخصوصا کلیپ هدیه تولدی که برام اماده کرده بودین بهترین کادوی روز عروسیم بود یک خسته نباشین برای همه تون.
شیرین و مجید
30 تیرماه 1397
سلام فقط یک جمله میتونم بگم از هر نظر فوق العاده هستین مراسم 97.4.27
مهناز
2 تیرماه 1397
سلام خوب دور دور آتلیه گردیم بعد از 1 ماه تمام شد بعد از 2 دفعه رفتن آتلیه اتفاق و مقایسه کردن نمونه کارها و قیمت ها با اتفاق قرارداد بستیم بهترین چیزی که دیدم گوش کردن به چیزایی که برای روز عروسیتون مد نظرتون هست خیلی با حوصله گوش میکنن و نظرشون رو میدن و راهنمایت میکنن نسبت به مبلغی که میخوای هزینه کنی اینشالا که همه چیز خوب پیش بره حتما بعد از مراسمم دوباره نظرم رو میزارم که کسایی مثل خودم خیلی حساسا راحتر بتونن انتخاب کنن.
کاربر مهمان
26 مهرماه 1397
قیمت هاشون چنده؟
حسن زاده
1 خرداد 1397
سلام میتونم به جرات بگم اتلیه اتفاق یکی از بهترین هاست ما امروز کل کارمون رو تحویل گرفتیم مراسمم آذر ماه 96 برگزار شد وقتی آلبومم رو دیدم واقعا سوپرایز شدم چون جلد البومم رو برجسته کار کرده بودن خیلی عالی شده البته خودشون گفته بودن یک هدیه ویژه روز تحویل کار دارین که اصلا به این موضوع فکر نکرده بودم چون اون همه اتلیه برای بازدید رفته بودم همچنین کاری نداشتن خیلی ممنونم از بچه های اتفاق بابت کارهایی که برام انجام دادن و تو بهترین روز باهم بودن واقعا عالییییییییی هستین.
محدثه 97.1.30
16 اردیبهشت 1397
سلام من از همین سایت با استودیو اتفاق آشنا شدم و بسیار راضیم از انتخابم تمام صحبت هایی که انجام میشه واقعا تو روز مراسم اتفاق می افته و براتون زحمت میکشن این رو از کارهایی که تکرار میکردن که همه چیز عالی انجام بشه کاملا مشهود هست مرسی از سایت بیا تو عروسی که بهترین ها رو معرفی می کنن و عالی هستین بچه های اتفاق خوشحالم که بهترین روز زندگیم با شما ثبت و ماندگار شد.
کاربر مهمان
28 اسفند 1396
سلام عزیزم من از نمایشگاه جام جم باهاشون اشنا شدم قراردادی که باهاشون دارم پکیج عکس و فیلم کیش داشت که با اینکه مراسم من برج 5 هست به خاطری که هوای کیش زمستان بهتره برامون برنامه ریزی کردن و اسفند ماه رفتیم به نظرم همه چی عالی بود خودشون لباس عروس رو هماهنگ کردن برام فقط من سایزشو اکی کردم یک میکاپ کار هم تو گروهشون بود قرار کلیپ تصاویر کیش رو شب مراسم پخش کنن و برام یک شوی عکس توی باغ مراسمون از عکسهای که گرفتیم بزارن تیمی که با ما کیش بودن خیلی عالی بودن.مراسمم برگزار بشه حتما دوباره نظرم در مورد اتلیه میزارم تا اینجای کار که همه چیز خوب پیش رفته.
نرگس
26 اسفند 1396
سلام ما حدودا 2 هفته پیش کارامون رو تحویل گرفتیم همه چیز به نظرم خوب انجام شده صحبت هایی که انجام میدن با تحویل کارشون یکی بود اکثر چیزهایی که دوست داشتم رو برام انجام دادن.خوبی اتلیه اینه که تمام کار ها رو خودشون انجام میدن و تا جایی که شد باهامون راه امدن .فضای باغ عمارت رو اگه بهت نشون دادن انتخاب کن خیلی فضاش خوبه و عکسها طبیعی میشه.این نظر شخصی منه چون 2تا باغ دیگه هم دارن که انتخاب با خود عروس هاست که به نظرم این یک امتیاز بزرگ میدونی قرار کجا عکس بگیری یک ذهنتیت برای خود درست میشه .
کاربر مهمان
26 اسفند 1396
سلام ببخشید نظرتو راجع یه اتفاق چیه من خیلی حساسم کسی به تزگی عروس اونجا بوده
محمد پور
30 بهمن 1396
سلام عروس خانم های عزیز ما مراسمون مرداد ماه 96 بود امروز فیلم و البوم چاپ شده مون رو تحویل گرفتیم واقعا از کیفیت کار.برخورد خوبشون راضی بودیم(ما زمان انتخاب البوم خیلی اذیتشون کردیم چون اینقدر تنوع داشت صفحه های البوممون که انتخاب برامون سخت بود در نهایت بعد از 2 ساعت با کمک خودشون 25 صفحه انتخاب شد که هر 4 برگ بهمون 1 برگ هدیه دادن و یک تخفیف کوچولو که از نظر هزینه برای ما خیلی خوب شد) روز عروسی همه چی طبق برنامه که از قبل مشخص شده بود پیش رفت رفتار پرسنل دوستانه بود که باعث شد استرس مون کم بشه .ما اتلیه مون رو از همین سایت انتخاب کردیم و ممنون از همه دوستانی که نظرات خودشون رو گذاشتن.
کاربر مهمان
2 شهریور 1396
واقعا مرسیییییییی خسته نباشین بچه های اتفاق ما مجلسمون 96/5/26 بود همه چی عالی ما رو مراسمون 2 تا باغ بردن که فضاش عالی بود یکی برای کلیپ یکی هم برای عکسامون خیلی تیم با حوصله و خوش ذوقی هستن خوشحالم از انتخابم
کاربر مهمان
28 تیرماه 1396
خیلی خیلی خسته نباشین بعد از 5 ماه عکس و فیلمم رو تحویل گرفتم دقیقا همه چیز مثل توضیحاتی بود که روز اول بهم دادن و صحبت هایی که کرده بودیم مرسی از بچه های اتفاق بابت زحماتشون
نجمه
28 تیرماه 1396
من هم مراسمم به سلامتی تمام شد و به جرات میتونم بگم انتخاب آتلیه اتفاق با همکاری خانم سلطانی یکی از بهترین انتخابهای روز عروسیم بودمراسم من 21تیرماه همزمان با افتتاحیه باغ جدیدشون بود که من اولین عروس اون باغ بودم خیلی فضای رویایی و خاصی داشت خیلی خیلی ممنونم از عکاس با حوصله و بچه های فیلم بردار که اون روز خاص رو برام به یاد گذاشتن و بازم ممنونم از خانم سلطانی با اون هدیه ویژه شون و صبر حوصله ایی که دارن.
افشاری
4 تیرماه 1396
من عروس خانمها دیشب با آتلیه اتفاق قرارداد بستم به نظر من همه چیز عالی بود از همه چیز بهتر در انتهای قرارداد به مناسبت عید فطر خانم سلطانی یک آلبوم اسپرت تو فضای باز بهم عیدی از طرف آتلیه دادن که خیلی عالی شد به مناسبت عید تخفیفاتشون خیلی خوبه نسبت به تمام آتلیه هایی که تو این2ماه گشتم
علیزاده
27 اردیبهشت 1396
سلام فقط یک جمله برای آتلیه اتفاق به نظر من کافیه ( حرفه ای از تمام جهات.کیفیت.برخورد .فضای باغ وآتلیه.پرسنل هنرمند وبا ذوق)مرسی خانم سلطانی عزیز که یک روز کاملا بینظیر وبی استرس رو برای ما فراهم کردین و خاطر ساز.
کاربر مهمان
17 آذر 1395
سلام خانم سلطاني عزيز خوبين خانم رحيمي هستم إز دانمارك البوم و فيلمم به دستم رسيد إز البوم و فيلم راضيم فقط يك سري نكات ضعيف در مورد فيلم داشته كه بعضي جاها رو نشون نميداد يه نوشتي ميومد بهرحالا ممنونم از زحمات شما و همكاراتون و همجنان برخورد خوبتون خدا قوت اميداورم پيشرفت كنيد
کاربر مهمان
22 آذر 1395
با سلام خدمت شما خانم رحیمی عزیز خیلی خوشحالم که بعد از این مدت کارهاتون به دستتون رسید،تایید نهایی فیلم رو خواهرتون به ما اعلام کردند باز هم در صورت امکان تماس بگیرید تا پیگیر اصلاح فیلمتون باشیم مرسی از محبت شما عروس خانوم گل
کاربر مهمان
2 آبان 1395
سلام من مراسم عروسیم اردیبهشت 95 بود تازه کارامون رو تحویل گرفتیم از کیفیت البوم و فیلم واقعا راضیم دست گروه شون درد نکنه با وجودی که اون روز ما یک مشکلی برامون پیش امدد واقعا صبوری کردن و کارمون رو عالی انجام دادن فقط میتونم بگم واقعا همه چیز عالی و بینظیر .خسته نباشین
کاربر مهمان
4 بهمن 1394
من چند تا عكس إز دخترم و پدر و مادرم خواستم كه خيلي هم عجله داشتم با من بسيار همكاري كردند و يه روزه كار رو تحويل دادند إز كارشون راضي بودم و پسنديدم ممنون إز پرسنل خوبشون
ابراهیمی
20 آذر 1394
سلام به همه من عروس تیر ماه بودم با وجودی که همسرم از آرایشگاه دیر اومده بود دنبالم ولی با زمان بندی عالی همه چی طبق برنامه پیش رفت و تاخیر وقت جبران شد بدون اینکه ذره ای بی حوصلگی یا قصوری انجام بدن. روز عروسی با تمام استرس هایی که داره ولی محیط آتلیه و عکسبرداری و فیلمبرداری یکی از خاطره انگیزترین لحظات اون روز هستش مخصوصا وقتی برخورد عکاس و فیلم بردار خوب باشه و برات از دل و جون وقت بذارن فضای باغ خیلی خیلی عالی بود همه از عکس سر مجلسی شگفت زده بودن و خیلی ها به هم میگفتم تا حالا عکسی به این منحصر به فردی ندیدن عکسهای آلبومم با همه حساسیتی که داشتم خیلی خوب کار شده بود و با یه اشاره کوچیک متوجه میشدن تو چی میخوای که این نشان از تجربه بالاشون داره، فیلم برداری هم واقعا رضایت بخش بود. در کل این آتلیه رو به همه زوجهایی که به دنبال خلق یه روز به یادماندنی هستن پیشنهاد میکنم
آلاله.ف
8 آذر 1394
متشکرم از کسانی که اینجا نظر میزارن و این یک راهنمایی خوب برای من بود نمونه های البوم و فیلمبرداری این اتلیه رو دیدم و عارضم که تنوع البوم و نمونه عکس زیاد بود فضاهای باغ متفاوت و عمارتی که گویا فضای جدیدی بود کیفیت فیلم ها خیلی خوب و حرفه ای در مقایسه با دیگر اتلیه ها مورد پسند بود
زهرا
18 شهریور 1394
سلام به همه دوستان من برای عروسیم اتلیه اتفاق رو انتخاب کردم و خیلی راضی بودم برای راهنمایی چند مورد رو میگم روز مراسم ما اتلیه 2تا عروس داشت من خیلی نگران شدم که از کار ما کم نکنن اما برنامه ریزی خانم سلطانی عالی بود ساعتی که ما تو باغ بودیم اون عروس دیگه داخل اتلیه عکس و فیلمشو میگرفت اصلا بر خوردی با هم نداشتیم ما 2ساعت تو باغ بودیم و3ساعت تو اتلیه.برای انتخاب شاسی هم میزارن خوده عروس و داماد انتخاب کنن نظم تو مجلس هم من راضی بودم با دی دجی هماهنگ بودن .عکاس باغ خوده خانم سلطانی بودن خیلی صبورن وبا حوصله کار میکنن فیلم بردار خانم و اقای خوش سلیقه ای دارن روتوش عکسهای خانم صحبایی به نظرم عالی واقعا خودتی تو عکس.مرسی از تیم حرفه ای اتلیه اتفاق برای تمام زحمتاشون.
کاربر مهمان
14 مرداد 1394
آخر شهریور عروسی من هست. کسی از قیمتهاشون اطلاعی داره؟
کاربر مهمان
26 مرداد 1394
ونوس جون من یک ماه بیش قرارداد بستم از 2 میلیون داشتن تا 11 میلیون
شادی
10 تیرماه 1394
سلام من عروس اردیبهشت استودیو اتفاق بودم فقط میتونم بگم یک گروه کاملا حرفه ای و خوش سلیقه من از برخورد خوبشون و انرژی که برامون گذاشتن واقعا متشکرم.در ضمن باغی که عکس میگیرن خیلی قشنگ و فضاش خوصوصی. مرسی از تمام پرسنل آتلیه اتفاق
کاربر مهمان
10 شهریور 1394
ممنونم هزیزم از پاسخت. پکیج هاشون به غیر کلیپ و عکس اسپرت حدودا چقدر بود؟
نگار
31 خرداد 1394
سلام من عروسیم 25 خرداد بود. کارشون واقعا عالیه. علاوه بر دکور عالی آتلیه و باغسراشون خیلی با علاقه کار می کنن خیلی از جاهای کار بود که ما خسته شده بودیم و کم آورده بودیم ولی با اخلاق خوبشون هر لحظه به آدم انرژیمی میدن. واقعا خوشحالم که ثبت زیباترین لحظه هامو به این گروه سپردم.
سحر
17 فروردین 1394
سلام من اینجا نمونه عکس و فیلم دیدم به نظرم کارشون و قیمتهایی که بهم دادن خوب بود نسبت به جاهای دیگه بین 2 جا شک دارم اما با هدیه که روی قراردادشون بود خیلی وسوسه شودم کسی میتونه منو راهنمایی کنه؟
سلیمانیان
8 اسفند 1393
من عروس مرداد ماه این مجموعه بودم البومم حرف نداشت خیلی زیبا کار کرده بودند از فیلمم هم راضی هستم کیفیت خوبی داره در روز مراسم هم اصلا به من وهمسرم استرسی وارد نشد چون به موقع همه کارها انجام شد و به تالار رسیدیم واقعا من از این مجموعه راضی هستم و خوشحالم که باهاشون اشنا شدم و از اقای سعیدی و خانوم سلطانی به خاطر زحماتشون تشکر میکنم.
رویا
13 دیماه 1393
سلام به دوستان بیاتو عروسی من برایی بازدید تالار رفته بودم که با این استودیو آشنا شدم پرسنل تالار خیلی تعریف کردن از نظمشون (واقعا همه چی طبق برنامه بود) قرارداد با قیمت خیلی مناسب بستیم وهدیه جالبشون اقامت هتل بود که اون شب رفتیم. خسته نباشید
کاربر مهمان
24 شهریور 1393
سلام من عروس شهریوربودم از پرسنل این مجموعه کمال تشکرودارم که باکارعالیشون یک شب به یادموندنی روبرام ساختن.به نظرمن هرکی میخواد بهترین باشه اتفاق روانتخاب کنه
کاربر مهمان
24 شهریور 1393
سلام من عروس شهریوربودم ازپرسنل این مجموعه کمال تشکرو دارم که باکاره عالیشون یک شب به یادموندنی روبرام ساختن.به نظرمن هرکی میخوادبهترین باشه اتفاق روانتخاب کنه.
کاربر مهمان
29 مرداد 1393
salam dostan diroz az in studio behem zang zandan va nazar porsidan ke baran kheyli ajib bud
مهناز
31 تیرماه 1393
سلام به همه دوستان من عروس اردیبهشت استودیو اتفاق بودم دیروز برای نتخاب صفحه البوم رفته بودم الحق کار عکسشون حرف نداره دکورهای زیبا.نورپردازی خوب و ژستا های قشنگ به نظر من کارشون عالی من 17 صفحه انتخاب کردم واقعا نمیتونستم از عکسهام کم کنم انتخاب برام سخت بود.وازشون تشکر میکنم که وقت کافی برامون گذاشتن .
مرادی
29 تیرماه 1393
فاطمه جان دوست عزیز من از مشتری های ثابت اینجا هستم و از کارشون رضایت کامل دارم 2 سال که پسرمو اینجا میارم خیلی برخورد خوبی دارن با بچه ها خوب کنار میان در کل من و همسرم راضیم
کاربر مهمان
26 تیرماه 1393
اگه کسی تجربه ی عکس کودک با این آتلیه رو داره ممنون میشم منو راهنمایی کنه، کیفیت عکس و تنوع دکور چه جوریه؟ نمونه ی کار کودک موجود نیست
کاربر مهمان
26 تیرماه 1393
من فیلمبردار این مجموعه هستم و مدت زمان زیادیه که با این مجموعه کار میکنم. از اونجا که بنده عضو کوچکی از این مجموعه هستم چنانچه از مجموعه تعریف کنم شاید مناسب نباشد اما باید صادقانه عرض کنم , من قبل از این که با این مجموعه کار کنم با آتلیه های مطرح دیگه ای هم کار کرده بودم اما متاسفانه بعضی آتلیه های مطرح فقط اسم بزرگی دارند اما کارشون به مراتب ضعیف تر از آتلیه های حتی معمولی است و متاسفانه بسیار بد قول به مشتری و بد حساب با پرسنلشون هستند , اما این آتلیه برای من و همسرم فضای کاری بسیار مناسبی داشته و دوست دارم برای یک بار هم که شده خودتون شخصا برید و محیط و نمونه کارهاو برخورد پرسنل آتلیه را از نزدیگ ببینید و خودتون صادقانه قضاوت کنید ضمنا بزارید از فرصت پیش آمده سوء استفاده کنم و یک تبلیغ از کارخودمون داشته باشم : همسر بنده هم فیلمبردار آتلیه اتفاق است .ایشون مدرس دوره های فیلمبرداری و مونتاژ هستند و در آموزشگاه تدریس میکنند ودارای مدرک کارگردانی سینما از صدا و سیما هستندو مشتریها میتوانند روز مجلس مدرک ایشون را درخواست و رویت نمایند. ضمنا علاقه مندان به فیلمبرداری و مونتاژ میتوانند جهت آموزش خصوصی در منزل با مجموعه تماس بگیرند و در یک دوره1 ماهه به صورت حرفه ای آموزش ببینند موفق و پیروز باشید.
کاربر مهمان
22 تیرماه 1393
مدیریت آتلیه بسیار عالی بوده و نسبت به خدمات قیمت واقعا مناسبی داده شده کیفیت کار بالا بوده و پیشنهاد میکنم تا حتما به استودیو اتفاق مراجعه کنید.
رضا
19 خرداد 1393
من یکی از مشتریان جدیدشون در سال 93 هستم واقعا بنده و همسرم از کار فیلمبردارآقا و همسر محترمشون راضی بودم ,خصوصاعکاس حرفه ای آتلیه که متاسفانه فامیلشون را نمیدونم و مدیریت خوب مجموعه خانم سلطانی وهمسرشون اما از حق نگزریم فیلمبردار آقای مجموعه که فرمودند مدرک کارگردانی سینما دارند واقعاحرفه ای بودند و بسیارسخت گوش و درکارشون بسیار جدی و چشم پاک واقعامدیریت مجموعه تشکر تشکرو هزاران بار تشکر
کاربر مهمان
17 اردیبهشت 1393
خسته نباشید میگم به خانم سلطانی و همکارانشون مجلس عروسی من 11 اردیبهشت بود آرایشگاه خیلی دیر خانوممو حاضر کرد اما همه مراسمم به موقع انجام شد برخوردشون واقعا خوب بود مرسی و کلیپ و عکس مراسم هم عالی
عطارزاده
25 فروردین 1393
سلام کار تزیین ، فیلمبرداری و عکاسی اولین تولد دخترم دست استودیو اتفاق بود به اثرار خواهرخانومم که مشتریشون هستن اینجارو انتخاب کردیم ولی خداوکیلی حلالشون باشه برای کار تزیین که واقعا محشرن و کلیپ کودک و عکس هاشون هم باایده و قشنگ منتظر فیلم هستیم خانم سلطانی مرسی
آتلیه های عروس بلوار وکیل آباد مشهد
آتلیه های عروس بلوار هاشمیه مشهد
آتلیه اتفاق
استودیو اتفاق
آتلیه عروس اتفاق
استودیو عروس اتفاق
آتلیه فیلم و عکس اتفاق
استودیو فیلم و عکس اتفاق
آتلیه اتفاق مشهد
استودیو اتفاق مشهد
بیاتوعروسی هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال نحوه عملکرد آتلیه عروس ندارد. راهنمای انتخاب امن

جستجوی خدمات عروسی شما بر اساس دسته بندی

تالارهای عروسی مشهد باغ تالارهای مشهد آتلیه های عروس مشهد سالن های زیبایی مشهد تشریفات مجالس مشهد سالن های عقد مشهد مزون های لباس عروس مشهد آرایشگاه های داماد مشهد گل فروشی های مشهد قنادی های مشهد دی جی های مشهد فروشگاه های کارت عروسی مشهد اجاره ماشین عروس مشهد رستوران های مشهد کلینیک های پوست و مو مشهد مزون های سفره عقد مشهد فروشگاه های کت و شلوار داماد مشهد کرایه چی های مشهد آتلیه های کودک مشهد باشگاه های بدن سازی مشهد هتل های مشهد فروشگاه های لوازم خانگی مشهد محضرهای ازدواج مشهد جواهر فروشی های مشهد دکوراسیون و چیدمان منزل عروس مشهد باغ های عکاسی مشهد فروشگاه های مبلمان مشهد تالارهای فروشی و اجاره ای مشهد مشاوران قبل از ازدواج مشهد مزون های لباس مجلسی مشهد آموزشگاه های آرایشگری مشهد خدمات کاشت و طراحی ناخن مشهد میکرو پگمنتیشن و میکروبلیدینگ ابرو مشهد مراکز خدمات مو و مژه مشهد فروشگاه های لوازم آرایش مشهد چاپخانه ها مشهد سیستم های نورپردازی مجالس مشهد مزون های مانتو عقد مشهد متفرقه مشهد فروشگاه های لوازم مراسم عقد مشهد