بیاتوعروسی

رستوران کوهسر مشهد,مجتمع کوه سر

۰ نفر . ۰ امتیاز از ۵
تعداد بازدید ۱۱۴۶۴
انتهای هاشمیه مجتمع کوهسر

درباره رستوران کوهسر مشهد,مجتمع کوه سر



مجتمع کوه سر مشهد

رستوران کوه سر مشهد

معرفی مرکز تعطیلات و سرگرمی کوهسر در مشهد و موقعیت آن
:

شهر مشهد تنها کلانشهر موجود در شرق کشور و دومین کلان شهر مذهبی جهان بعد از شهر مکه محسوب می شود. این شهراکنون به عنوان شهری مذهبی با بالاتر ین درصد زائران و گردشگران مطرح میباشد وبه عنوان مرکز استان خراسان رضوی 31.2 درصد از کل جمعیت استانی و 55.1 درصد از کل جمعیت شهری خراسان سابق را در خود جای داده است
.....

جلوه های ویژه ای از رفت و آمدهای مسافران در سطح این کلانشهر به خوبی قابل مشاهده است که از استمرار برخودار بوده و بنا بر آخرین آمار ارائه شده تعداد زائران و گردشگران در کلان شهر مشهد در حدود 20 میلیون نفر می باشد ؛ لذا کمبود محیط های ورزشی فرهنگی و توریستی کاملا محسوس میباشد . با توجه مطالب فوق مجتمع ورزشی فرهنگی توریستی کوه سر ، با نیت کمک به امور فرهنگی و ورزشی در شهر مشهد مقدس با همت و سرمایه گذاری بخش خصوصی : آقای جواد ایزدی در زمینی به مساحت بالغ بر پنج هکتار از اراضی واگذاری سازمان مسکن و شهرسازی ، و مجوز ساخت زیر بنای 25 هزار متر مربع دارای کاربری های ورزشی و توریستی در انتهای بلوار هاشمیه با هزینه ای بالغ بر صد میلیارد ریال در شرف بهره برداری می باشد . با توجه به وسعت منطقه یاد شده و عدم وجود امکانات ورزشی مناسب در شهرکهای مجاور ( نیروی هوائی ، آب و برق ، چهارچشمه ، نه دره ، رضاشهر و ... ) منطقه را در مقیاسی فراشهری به محیط ورزشی مناسب ، جهت فعالیت جوانان و در نتیجه دور شدن آنان را از معضلات اجتماعی موجود دو چندان می سازد .



فاز اول مجموعه کوهسر شامل امکانات ذیل می باشد :



1. خطوط بولینگ با استانداردهای موجود

2. سالن های بیلیارد و اسنوکر کوهسر

3. بازیهای کامپیوتری

4. سالن کنفرانس و همایش کوه سر

5. تالارهای پذیرایی با ظرفیت مجموعا 2000 نفر مجموعه کوهسر

6. رستوران های تابستانی و زمستانی کوهسر

7. کافی شاپ کوهسر

8. سنت سرا کوهسر



فاز دوم مجموعه کوهسر شامل امکانات ذیل می باشد :



مجموعه آب درمانی- انیستو ماساژ - سونا - استخر – جکوزی – اسکواش – زمین تنیس رو باز و سالن ها ی چند منظور ( بدنسازی،بسکتبال،والیبال و .... ) که هرکدام مجزا برای آقایان و بانوان می باشتد و پارکینگ طبقاتی ( هفت طبقه ) .



فاز سوم مجموعه کوهسر
شامل مجتمع عظیم تجاری با طراحی منحصر به فرد و موقعیتی استثنائی می باشد .



فاز چهارم مجموعه
کوه سر پروژه اقامتی کوه سر در دست طراحی و مطالعات اولیه می باشد .

با توجه به فرم زمین و عوارض طبیعی آن سعی شده است که ساختمانها و سالنها در قسمتی قرار گیرند که با حفظ جهت گیری منطقی و عملی خود کمترین تغییر در عوارض طبیعی را پدید آورند .

ضمن اینکه در این جایگیری سعی بر این بوده است که روابط کاملاً منطقی بین سالنها و سیرکلاسیون آنها در سایت وجود داشته باشد و در اکثر سالنها به گونه ای جاگذاری و طراحی شده اند که مورد ممتاز و مثبت دید به شهر مشهد در آنها وجود داشته باشد .

دسترسی ها کاملاً بصورت ارگانیک و همساز با توپوگرافی طراحی شده اند تا در نظر استفاده کنندگان یک مسیر معمولی و خشک نباشد و با آبنما ها و کف سنگفرش ، جذابیت لازم را داشته و زمان صرف حرکت در این مسیرها را در نظر افراد به حداقل برساند .

با در نظر گرفتن پله های برقی بخاطر شیب موجود در زمین امکان انتخاب های فراوانی را در دست افراد خواهد گذاشت . همچنین با سرمایه گذاری عظیمی که در این طرح انجام شده با توجه به بافت منطقه و کوهستانی بودن آن ، ارزش افزوده های مناسب به کل منطقه یاد شده داده شود . امید است با وسعت زمین موجود و کوهستانی بودن منطقه و همچنین شیب زیاد آن با توجه به طراحی انجام شده ، مجتمع یاد شده بتواند به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین مراکز ورزشی و گردشگری نه تنها شهر مشهد بلکه خاورمیانه معرفی و مورد بهره برداری عموم قرار گیرد .

با توجه به قرار داشتن منطقه فوق ، در مسیر خط هوائی ،طراحی انجام شده به نحوی صورت گرفته که نمای بالای مجموعه که بطور کامل از داخل هواپیما قابل رویت باشد و باعث کشش مسافرین و همچنین زیباسازی نمای هوایی منطقه می گردد .



علت خاص بودن مرکز تعطیلات و سرگرمی کوه سر (کوهسر) :



مجتمع کوهسر
که با طراحی خاص بر گرفته از معماری هخامنشی که روشنگر تاریخ ایران می باشد بنا گردیده و خود می تواند نشانگر اقتدار و گذشته تاریخی این مرز و بوم در چشم بیننده خصوصا توریست های بازدید کننده باشد .

در تمامی سر درها و ورودی های سالن ها ، سر ستون ها نمادهای هخامنش کاملا مشهود است .

نکته حائز اهمیت این است که مجتمع کوهس
ر دارای مرتفع ترین رستوران شهر مشهد می باشد و با چشم اندازی زیبا به شهر مشهد موجبات فراهم شدن محیطی زیبا را برای بیننده فراهم میسازد .

امید است که بتوان با ساخت مجتمع کوهسر
گوشه ای از بنای عظیم و تاریخی تخت جمشید و تمدن ایران را زنده و به جهانیان نشان داد .






شما به این مجموعه چه امتیازی می دهید؟
۰ از ۵ امتیاز
متاسفانه مشکلی در درج اطلاعات رخ داده، لطفا مجددا سعی کنید
هیچ نظری ثبت نشده است