بیاتوعروسی

تشریفات لوکس صفویه

۱ نفر . ۵ امتیاز از ۵
تعداد بازدید ۴۷۴
بلوار بعثت -نبش کوچه 18- ساختمان بعثت- واحد 1

درباره تشریفات لوکس صفویه

***مژده به همشهریان عزیز از تاریخ 12 دی تا 15 بهمن بین 15 قرار داد بسته شده به قید قرعه یک عروسی رایگان اجرا میشود.***
تشریفات مجالس صفویه از سال 1390 با مدیریت امیر خراسانی در شهر شیراز شروع به کار نمود.از آن تاریخ تاکنون با سعی و تلاش مستدام نیروهای کار آمد و زبده در بخش اجرایی و مدیریتی همچنین با همراهی و حمایت شما شهروندان عزیز، این مجموعه توانسته به جایگاه شایسته ای در میان مردم دست یابد . در این مجموعه بر آنیم تا شبی رویایی ، زیبا و خاص را در محیطی مجلل و چشم نواز ، با الگو قرار دادن جدید ترین متد های روز دنیای تشریفات ،برای شما عزیزان به ارمغان آوریم.

اموری که می توان در شب عروسی به تیم تشریفات صفویه سپرد :
تیم تشریفات در اولین قدم رنگ مورد نظر دیزاین فضاهای موجود را درخور سلیقه عروس و داماد انتخاب می کند.تعیین هزینه و بودجه مورد نیاز برای برپایی یک مراسم رویایی در صورتی که برآورد هزینه از میزان بودجه ای ک شما برای برپایی مراسم در نظر گرفته اید بیشتر است ، برنامه ای متناسب با بودجه شما خدمتتان ارائه خواهد داد.پیش از برپایی مراسم کلیه مقدمات و سور وسات جشن را فراهم و کلیه نیازمندی ها را رفع خواهد نمود.


خدمات مجالس بدلیل پذیرایی از جمع وسیعی از مهمانان نیاز به مدیریت صحیح و نظارت دقیقی دارد تا تمامی برنامه ها طبق خواست میزبان پیش رود ،توانایی مدیر تشریفات عروسی و مهارت او برای تهیه تمامی مایحتاج میزبان وهمچنین اجرای برنامه ها به نحوه احسن نقش زیادی در برگزاری یک جشن عروسی خاطره انگیز دارد .


پیام مدیریت

*** تحقق رویای شما در خاص ترین شب زندگیتان ،هدف ماست ***

شما به این مجموعه چه امتیازی می دهید؟
۵ از ۵ امتیاز
متاسفانه مشکلی در درج اطلاعات رخ داده، لطفا مجددا سعی کنید
رعنا محمدی
22 آبان 1398
بهترین تشریفات شیراز هستن ، برخورد مدیریت و پرسنل عالی