بیاتوعروسی

تالار عروسی پارسیس

۳ نفر . ۴.۳۳ امتیاز از ۵
تعداد بازدید ۱۶۳۸
چهار دونگه جنب بخشداری

درباره پارسیس

تالار مجلل پارسیس در زمینی به متراژ 2500 مترمربع، در 5 طبقه با زیر بنایی به متراژ 7000 مترمربع تنها برای برگزاری یک مراسم بنا شده است. این سازه با در نظر گرفتن تمامی اصول و ظوابط معماری از نظر سازه، مکاتیکال، الکتریکال طراحی و اجرا شده است.
تالار مجلل پارسیس دارای 2 طبقه پارکینگ اخصتصاصی به متراژ 2700 مترمربع و حدودا 120 جای پارک بدون مزاحم در اختیار شما و میهمانان محترمتان قرار می دهد.
تالار تشریفاتی پارسیس دارای سالن VIP مخصوص سرو شام عروس و داماد به صورت اختصاصی و سیستم ویدیو پروجکشن چند وجهی برای مشاهده عکس و کلیپ هنگام سرو شام، سالن تجدید میکاپ عروس به همراه میکاپ آرتیست مجرب و مقیم، سینما و شهربازی ویژه کودکان با پرستار مخصوص نگهداری کودک، فضای سبز بسیار زیبا با لوکیشن های مختلف جهت فیلمبرداری و عکاسی و ساخت کلیپ، چایخانه سنتی با سرو انواع نوشیدنی های گرم و سرد، استفاده از جدیدترین سیستم تهویه هوای مطبوع داکت اسپیلت، پخت انواع شیرینی در مجموعه و سرو آن به صورت گرم، سیستم صوتی فوق حرفه ای دالبی با 4 باند و ساب و .. برای ایجاد صدایی یکپارچه، سیستم رقص نور پیشرفته Tv Wall با قابلیت پخش کلیپ و استیج رقص با قابلیت پخش تصاویر حرفه ای، سالن smoking room مخصوص هر سالن، تست غذا و پیش نمایش از مراسم عروسی و خدمات به صورت کامل در سالن سینما مجموعه، قبل از عقد قرارداد، پرسنل مجرب و کارآزموده ، شف های بین المللی همراه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی افتخار برگزاری مراسم باشکوه شما عزیزان را دارا می باشد.

شما به این مجموعه چه امتیازی می دهید؟
۴.۳۳ از ۵ امتیاز
متاسفانه مشکلی در درج اطلاعات رخ داده، لطفا مجددا سعی کنید
هیچ نظری ثبت نشده است
چهار دونگه جنب بخشداری