بیاتوعروسی

باغ عمارت نورا

۱۴ نفر . ۳.۹۴ امتیاز از ۵
تعداد بازدید ۱۱۲۸
کرج میدان خوارزمی شهرک گلستان خ گلستان 6 پ 1

درباره باغ عمارت نورا

باغ عمارت عقد نورا با 10 لوکیشن زیبا و جذاب با بیش از 30 مدل سفره عقد بروز و زیبا وشیک جشنواره تخفیف زمستانه

جشنواره تخفیف ویژه باغ آتلیه و عمارت نورا
متفاوت ترین و زیبا ترین سالن و باغ عقد در کرج و غرب تهران با بیش از 10 لوکیشن جذاب و زیبا و تنوع بیش از 30 مدل سفره بروز و شیک و زیبا به دلخواه و انتخاب شما .
باغ عمارت نورا با محوطه وسیع و سر سبز با درختان کهن و زیبا که دور باغ را احاطه کردند و دکورهای شیک و مدرن فضای مناسبی را برای برگزاری انواع جشن ها از قبیل : عقد ( با بیش از 10 لوکیشن جذاب و زیبا و تنوع بیش از 30 مدل سفره عقد بروز و شیک به دلخواه و انتخاب شما ) ، بله برون ، نامزدی ، عروسی ، تولد ، مولودی ، ضیافت های خانوادگی و کاری و انواع ورکشاپ ها با محیطی دنج و آرام ، دسترسی آسان جنب اتوبان تهران – کرج پذیرای شما عزیزان است .
جهت مشاهده تصاویر و عکس های زیبا از باغ و عمارت نورا میتوانید با شماره
262 0 666 0912 تماس حاصل فرمائید و یا صفحه رسمی اینستاگرام
" @noora-wedding-garden "مراجعه کنید . نکات مثبت و تاثیر گذار در انتخاب این باغ مجلل شامل : 1 - دسترسی آسان به اتوبان تهران - کرج و خیابانهای اصلی کرج ، 2 – دیزاین و طراحی شده توسط طراحان برتر کشور ، 3 –برکه زیبا ، 4 – آبنماهای مدرن و زیبا ، 5 – باغ عروس و کودک ویژه عکاسی ، 6 –نور پردازی خاص و مدرن باغ ، 7 –آلاچیق زیبا ، 8 – دیوار گل و ...
از دیگر امکانات باغ و عمارت مجلل نورا میتوان به موزیک زنده ، کافی شاپ ، پارکینگ ، عکس برداری ،آتش بازی ، گل آرایی ، شمع آرایی ، کارت عروسی ، لباس عروس ، ترانسفر ، تشریفات خاص ، آرایشگاه مردانه و کارواش جهت شست وشوی ماشینهای میهمانان عزیز شما اشاره کرد .
باغ عمارت نورا انتخاب زوجهای جوانیست که اولویت آنها تشریفات و شام ضیافت عروسی است این مجموعه لوکس با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت بالا ، پرسنل دوره دیده و متعهد ، و استفاده از بهترین مواد غذایی برای طبخ غذاها خیال شما را از بابت پذیرایی از میهمانانتان آسوده میکند .

شما به این مجموعه چه امتیازی می دهید؟
۳.۹۴ از ۵ امتیاز
متاسفانه مشکلی در درج اطلاعات رخ داده، لطفا مجددا سعی کنید
امیر عباس هاشمی
9 فروردین 1402
این باغ عمارت نورا یکی از بهترین تالار های کرجی که من دیدم برید