بیاتوعروسی

آرایشگاه داماد و پروتز مو میثم جوادزاده

۱۶ نفر . ۴.۸۵ امتیاز از ۵
تعداد بازدید ۳۵۷
تهران، میدان دوم دولت آباد، خیابان زمانی، پلاک 22، طبقه سوم

درباره آرایشگاه میثم جوادزاده

ساعت کاری همه روزه 9 صبح الی 9 شب

سلام، من میثم جوادزاده هستم، طراح و چهره پرداز داماد، برنده نخبگان کشوری. من با عشق و اشتیاق زیاد طی 20 سال آرایشگری، توانسته‌ام در این حرفه به موفقیت‌های بزرگی دست یابم و برای دامادان عزیز، پکیج‌های ویژه‌ای را طراحی کنم.
من با توجه به سلیقه و بودجه شما، می‌توانم بهترین خدمات را ارائه دهم و شما را در روز عروسی خود، به یک شاهزاده تبدیل کنم. پکیج‌های من در سه سطح ارائه می‌شوند:

👑پکیج سطح یک: این پکیج شامل طراحی استایل مو و ریش، هیرکات تخصصی، فشیال و پاکسازی VIP و گریم و استایل فاینال روز مراسم است. این پکیج در دو جلسه انجام می‌شود و برای کسانی که می‌خواهند با هزینه کمتر، خدمات بیشتری دریافت کنند، مناسب است.

👑👑پکیج سطح دو: این پکیج شامل طراحی دو استایل مو و ریش دو هفته قبل از مراسم و دو استایل متفاوت برای ارزیابی بهتر روز مراسم، فشیال تخصصی و پاکسازی دو جلسه VIP، دو هیرکات تخصصی و گریم متفاوت برای ارزیابی بهتر فاینال روز مراسم است. این پکیج در سه الی چهار جلسه انجام می‌شود و برای کسانی که می‌خواهند با انتخاب گسترده‌تر، خدمات متنوع‌تری دریافت کنند، مناسب است.

👑👑👑پکیج سطح سه: این پکیج شامل طراحی و چهره پردازی مو و ریش دو ماه قبل از مراسم در چند جلسه به دلخواه، رنگ مو و کراتین مو و ریش برای روز مراسم، فشیال تخصصی در چهار جلسه VIP، خدمات پدیکور پا، اجرای چهار استایل مو و گریم متفاوت برای ارزیابی نهایی روز مراسم و فرمالیته و مراسمات قبل از عروسی است. این پکیج به صورت تعداد جلسات دلخواه شما انجام می‌شود و برای کسانی که می‌خواهند با هیچ محدودیتی روبرو نشوند و خدمات اختصاصی و لوکسی دریافت کنند، مناسب است.

من منتظر تماس شما هستم تا با هم بهترین پکیج را برای شما انتخاب کنیم. میثم جوادزاده، طراح و چهره پرداز شما، برنده نخبگان کشوری.

شما به این مجموعه چه امتیازی می دهید؟
۴.۸۵ از ۵ امتیاز
متاسفانه مشکلی در درج اطلاعات رخ داده، لطفا مجددا سعی کنید
سوگند
21 دیماه 1402
ممنون از اقا میثم و کادر عالی شون میکاپ و مدلموهای همسرم عالی شده بود
مریم
19 دیماه 1402
کارشون عالیه اقا میثم