بیاتوعروسی

مزون عروس ناز حریر

۵ نفر . ۴.۶۸ امتیاز از ۵
تعداد بازدید ۴۳۹
شعبه 1: بین فردوسی 18 و20 پلاک 412 /شعبه 2 :بین فردوسی 16 و18 پلاک 2+390

درباره مزون عروس ناز حریر

طراحی و مشاوره تخصصی مزون عروس نازحریر

مزون عروس نازحریر با طراحی و اجرای لباسهای زیبا و منحصربه فرد شما عزیزان با به روز ترین دوخت ( دوخت تمامی لباسها به صورت گن دوزی و باکس دوزی می باشند )و با استفاده از مرغوب ترین متریال و دانتل های فرانسوی و به روزترین پارچه های دبی و ترک در خدمت عروس های خاص و مشکل پسند می باشد.


در مزون نازحریر شما میتونین با بهترین کیفیت، کمترین هزینه ، زیباترین لباس رو به صورت کرایه یا خرید داشته باشین
و در بهترین شب زندگیتون * با ما بدرخشید*.


عروس های عزیزمون میتونن در کلیه ی مراحل انتخاب پارچه ، دوخت ،و دیزاین از سلیقه و نظر شخصیشون با کمک مشاور استفاده کنن تا به لباس رویایی خودشون برسن.



"خانم نسرین نجاتی نیا "طراح و دیزاینر لباس عروس ، با 18 سال سابقه وتجربه و اخذ 15 مدرک تخصصی و بین المللی به سبک اسمود فرانسه و مدرک لیسانس طراحی پوشاک از دانشگاه با معدل الف ، مشاور و طراح تخصصی شما نو عروسان گل برای انواع سایزها ، از اندام های درشت وسایز بزرگ تا اندام های باربی و ظریف می باشند .
ضمنا تمامی خدمات شامل مشاوره ، طراحی و کارشناسی لباس و همچنین رزرو انواع ملزومات درخواستی لباس شما شامل : تور های سر ، شنل ، کت و ژپون چتر ، بادبزن ، کت های خز و .... به صورت رایگان می باشد.


پیام مدیریت

سبکی نو ، کیفیتی بالا ، قیمتی مناسب، تجربه ی یک شب عالی ،با ما بدرخشید

شما به این مجموعه چه امتیازی می دهید؟
۴.۶۸ از ۵ امتیاز
متاسفانه مشکلی در درج اطلاعات رخ داده، لطفا مجددا سعی کنید
عسل
4 مهرماه 1402
لباس عروسمو از مزون نازحریر گرفتم ، از تو آرایشگاه تا خود مجلس همه میگفتن چقدر خاص و شیکه ، همه آدرستونو ازم پرسیدن.ممنون که بهترین شبم رو خاص کردین .