درباره تشریفات Imperio

در عین سادگی طلایی شوید...
ایمپریو که در زبان فرانسه به معنای شاهانه و مجلل است مجموعه ای تحصیلکرده, پرانرژی و خلاق است که به تازگی کار خود را در حوزه ودینگ و برگزاری مراسم عروسی آغاز کرده است. مجموعه ایمپریو که اولویت اصلی خود را خلاقیت و توجه به جزئیات برگزاری مراسم عروسی می داند اگر نگوییم متفاوت ترین بدون شک یکی از منحصر به فرد ترین برندهای حاضر در حوزه ودینگ خواهد بود. مجموعه ای که بزرگترین هدیه اش به مخاطبان خود را خلق شبی خاص و ماندگار می داند. در همین راستا ایده های خلاقانه مجموعه ایمپریو می تواند برای زوج هایی که در آستانه شروع زندگی مشترک هستند شبی را پدید آورد که مانند یک تابلوی زیبای نقاشی در اذهان مخاطبانش ماندگار شود. رهایی از تکرار و تکرار و تکرار... مجموعه ایمپریو با توجه به اینکه از نیروهای جوان و خلاقی بهره می برد, در کنار کیفیت بخش زیادی از تمرکز خود را روی خاص بودن برگزاری مراسم گذاشته است. مخاطبانی که با این مجموعه روبرو می شوند این خاص بودن برگزاری مراسم را به عینه مشاهده خواهند کرد و می توانند به راحتی تفاوت مراسم خود را با سایر مراسماتی که معمولا تمامی اتفاقاتش قابل پیش بینی است را احساس کنند. قطعا این شب برای زوج ها از اهمیت بالایی برخوردار است و به نوعی مهمترین شب زندگی آنها محسوب می شود. مجموعه ایمپریو قصد دارد حواشی این شب به یادمادنی را طوری اجرا کند که به خاطر آوردن آن برای هر مخاطبی لذت بخش باشد. جزئیاتی که به ذهن می ماند... این مجموعه برای برگزاری مراسم هر زوج یک تم متفاوت و منحصر به فرد در نظر گرفته است. به همین دلیل تقریبا از یک ماه قبل از شروع مراسم ارتباطش را با مخاطبان خود آغاز می کند. از علایق آنها مطلع می شود و نوستالیژی هایشان را بررسی می کند تا مراسم در پیش رو به شکلی قابل لمس, متفاوت و منحصر به فرد به نظر برسد. از کارت خوش آمد گویی گرفته تا نوع گل آرایی, نوع پوشش, تم عروسی و تا ریزترین جزئیات به شکلی برگزار می شود که شبی تکرار نشدنی را رقم بزند. خلق لحظاتی ناب... آقای منافی مدیریت مجموعه ایمپریو, لذت بخش ترین لحظه کارشان را زمانی می دانند که عروس و داماد وارد سالن می شوند. لحظه ای که غافلگیری و ذوق حاصل از تماشای مراسمی خاص را می توان در چهره اشان تشخیص داد و به ثبت رساند. به نظر ایشان به مراتب در سادگی می شود کارهای زیباتری انجام داد. اکثر مراسماتی که برگزار می شوند از شدت شلوغی و پرداختن به موارد بی مورد ,آن موضوع اصلی و محوری که همان خلق و ثبت لحظات ناب است را از یاد می برند. همین جزئیات ریز هستند که به یاد می مانند و شبی متفاوت را رقم می زنند. و این دقیقا همان نکته مهمی است که مجموعه ایمپریو را از سایر برندهایی که فعالیت مشابه انجام می دهند مجزا می کند.

شما به این مجموعه چه امتیازی می دهید؟
۵
از ۵ امتیاز

سلما
4 بهمن 1395
من خیلی از مراسمها دیزاین خاص این تیم هنرمند رو دیدم-سادگی و کیفیت در اوج زیبایی -ومدیریت عالی آقای منافی عزیز که بی نظیرن -پیشنهاد من به همه کسانیکه میخواهند خاص باشن و بدرخشند.
کاربر مهمان
29 دیماه 1395
مرسي از تيّم حرفه اي و ديزايين عالي تون خيلي خيلي بهتر از اوني بود كه انتظار داشتم به همه توصيه ميكنم شما رو...👌👌👌👌
گروه تشریفات Imperio
تشریفات مجالس Imperio
بیاتوعروسی هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال نحوه عملکرد تشریفات مجالس ندارد. راهنمای انتخاب امن

جستجوی خدمات عروسی شما بر اساس دسته بندی

باغ تالارهای مشهد تالارهای عروسی مشهد تشریفات مجالس مشهد آتلیه های عروس مشهد سالن های عقد مشهد سالن های زیبایی مشهد مزون های لباس عروس مشهد آرایشگاه های داماد مشهد دی جی های مشهد محضرهای ازدواج مشهد جواهر فروشی های مشهد آتلیه های کودک مشهد فروشگاه های لوازم خانگی مشهد رستوران های مشهد قنادی های مشهد کلینیک های پوست و مو مشهد گل فروشی های مشهد فروشگاه های کارت عروسی مشهد مزون های سفره عقد مشهد اجاره ماشین عروس مشهد فروشگاه های کت و شلوار داماد مشهد کرایه چی های مشهد باشگاه های بدن سازی مشهد هتل های مشهد دکوراسیون و چیدمان منزل عروس مشهد باغ های عکاسی مشهد فروشگاه های مبلمان مشهد تالارهای فروشی و اجاره ای مشهد مشاوران قبل از ازدواج مشهد مزون های لباس مجلسی مشهد آموزشگاه های آرایشگری مشهد خدمات کاشت و طراحی ناخن مشهد میکرو پگمنتیشن و میکروبلیدینگ ابرو مشهد مراکز خدمات مو و مژه مشهد فروشگاه های لوازم آرایش مشهد چاپخانه ها مشهد سیستم های نورپردازی مجالس مشهد مزون های مانتو عقد مشهد متفرقه مشهد فروشگاه های لوازم مراسم عقد مشهد