سالن زیبایی نیک خواه

تعداد بازدید ۶۵۹
30درصد تخفیف ویژه در رزرو پکیج های عروس و سایر زمینه ها

درباره سالن زیبایی نیک خواه

مجموعه زیبایی مهریماه نیکخواه به همراه تیم متخصص در تمامی لاین های زیبایی با افتخار در خدمت شما عزیزان می باشد در محیطی آرام و مطبوع.همچنین ارائه دهنده کلیه خدمات Vipفوق حرفه ای عروس در مشهد.
پکیج 1
شنیون تخصصی
میکاپ تخصصی با گریم
ناخن
مژه
یک جلسه پاکسازی
امکان رزرو دارد
امکان کنسل نمودن رزرو بدون کسر هزینه!
4/500/000با تخفیف 3/000/000

فقط با پرداخت 500هزارتومان رزرو خود را انجام دهید

پکیج 2
- شنیون حرفه ای - مژه سه بعدی ابریشمی - ناخن - گریم و شاین بدن - لنز- میکاپ با گریم کامل و کانتورینگ با متریال برند و حرفه ای
امکان رزرو دارد
امکان کنسل نمودن رزرو بدون کسر هزینه!
7/500/000میلیون و پانصد هزار تومان با تخفیف فقط 5/000/000میلیون تومان
پکیج تخفیف دار

هم اکنون رزرو کنید!

پکیج 3
مشاوره تخصصی میکاپ و شنیون شنیون تخصصی و فوق حرفه ای میکاپ فوق حرفه ای سه بعدی با گریم سینمایی با متریال برند درجه یک مژه 5 بعدی با الیاف طبیعی کانتورینگ و استروبینگ قرینه سازی و اصلاح و طراحی ابرو رنگ ابرو پاکسازی تخصصی و آبرسانی پوست تاج وی ای پی از برترین برند های ترک و اروپا گریم و شاین بدن و ناخن مصنوعی شارژمجدد میکاپ در صورت نیاز لنز خدمات رنگ و لایت ( لایت در حد 20 عدد فویل ) پذیرایی صبحانه یا نهار
امکان رزرو دارد
امکان کنسل نمودن رزرو بدون کسر هزینه!
10/500/000هزار تومان
فقط و فقط 7/500/000هزار تومان
پکیج تخفیف دار

هم اکنون رزرو کنید!

پکیج محضر:
- شنیون و میکاپ
مژه با الیاف طبیعی -
امکان رزرو دارد
امکان کنسل نمودن رزرو بدون کسرهزینه
هزینه پکیج 900/000هزار تومان
با تخفیف پکیج 600/000هزار تومان
هم اکنون رزرو کنید!
در کمتر از 2 دقیقه رزرو کنید!فقط با پرداخت 140 هزار تومان رزرو کنید

جهت مشاوره رایگان و دیدن نمونه کار با هماهنگی قبلی، به سالن مراجعه فرمایید.
- دارای پروانه کسب معتبر
- دارای محیطی کاملا بهداشتی و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی

جشن عروسی یا نامزدی از مهم ترین اتفاقات زندگی هر شخص هست و همه ی تلاش ما اینه که به بهترین خاطره زندگی شما تبدیل بشه....
یکی از مهمترین جشن ها در زندگی دختران، جشن ازدواج است. انتخاب سالن زیبایی و آرایش صورت و موها بزرگترین دغدغه این جشن به حساب می آید. فیلم و عکس هایی با میکاپ ناخوشایند که از این روز به ثبت می رسد می تواند خاطره ای تلخ برای همیشه بر جا بگذارد. لذا برای اینکه میکاپ و آرایش بی عیب و مورد پسند داشته باشید، باید انتخابی آگاهانه از سالن زیبایی داشته باشید.
تصور اشتباهی که عروس خانم ها می تواند داشته باشند، این است که دوام آرایش را، با میزان غلظت آن مربوط می دانند. به شما پیشنهاد می شود، چنانچه آرایش به سبک عروس اروپایی را می پسندید و می خواهید سال ها بعد، از دیدن عکس های جشن عروسی تان لذت ببرید، از آرایش غلیظ استفاده نکنید. آرایش لایت، زیبایی و جذابیت شما را صد چندان می کند و عروس خانمی فوق العاده شیک و جذاب خواهید بود.
آرایش ابروها یکی از عوامل زیبایی شماست. هر چقدر ابروها کامل تر و بی عیب تر باشد، زیبایی بیشتری به فرد می دهند. پیشنهاد می شود که یک روز قبل از مراسم، اصلاح ابروها را انجام دهید تا هرگونه التهاب و آثار بر جا مانده از اصلاح برطرف شده باشد. تجربه شخصی شما از مدل ابروهایی که زیباترین فرم را به صورت شما می دهد به میکاپ آرتیست بسیار کمک کننده خواهد بود. در میکاپ عروس حتما نباید از موی مصنوعی استفاده شود. خیلی اوقات موهای طبیعی خانمها برای آرایش مو ها کافی است. چنانچه موهایتان خیلی کوتاه اسـت و می‌بینید این مدل کوتاهی صورتتان را زیبا کرده بـه سراغ موی مصنوعی نروید.چنانچه موهای بلندی دارید نیازی به اضافه کردن موی مصنوعی ندارید،استفاده از موی مصنوعی به خانم هایی توصیه می شود که موهای کم پشتی دارند و یا افرادی که دچار ریزش مو در نقاطی از کف سر شده اند، در این شرایط میکاپ آرتیست با اضافه کردن موی مصنوعی مطابق با رنگ موهای شما به بهترین شکل ممکن نواقص را برطرف میکند. برای سایه چشم بهتر است از رنگ های ملایم تر استفاده شود تا با هماهنگی رنگ رژلب، زیبایی چهره بیشتر دیده شود.بسیاری افراد اعتقاد دارند، داشتن لب و چشم های زیبا بیشترین درصد از زیبایی به حساب می آید و کسانی که چشم زیبایی دارند، زیباتر به نظر می رسد البته این نظر درست است اما می توان با شناخت حالت لب ها و چشم ها و انتخاب آرایش مناسب برای آنها عیبهای موجود را برطرف نموده و لب و چشم را زیباتر نشان داد.
نکته بسیار مهم در مورد آرایش عروس نوع پوست است. کسانی کـه پوست چرب دارند، بایستی از کرم های بدون روغن(oil Free) استفاده کنند تا پوست صورت براق و بدفرم به نظر نرسد.
ولی افرادی کـه پوست خشک دارند باید زیرسازی بسیار خوبی انجام دهند یعنی پوست را مرطوب نموده و آنگاه از لوازم آرایشی با درصد چربی بیشتر استفاده کنند تا خشکی پوست برطرف شده و ظاهر آن پوسته پوسته به نظر نرسد.سالن زیبایی مهریماه نیکخواه به شما کمک می کند بهترین ایده ها مطابق با چهره شما برای میکاپ و شنیون عروس را داشته باشید.


داشتن پوستی سالم و شاداب یکی از اساسی ترین رکن برای جذابیت آرایش عروس خانم ها است، که پوست نیازمند مراقبت و نگهداری همیشگی دارد.


پرسش و پاسخ سالن زیبایی مهریماه نیکخواه
ساعات کاری سالن؟
10صبح تا7بعدازظهر
امکان رزرو خدمات و نوبتدهی دارید؟
بله
چه ماه هایی از سال، پیک کاری (بیشترین زمان کاری) شماست ؟
همیشه شلوغ هستیم
ارائه نمونه کار ژورنالی ، زنده و بازدید عروس دارید ؟
بله
پایین ترین قیمت برای پکیج عروس چه مبلغی است؟
3میلیون تومان
فضاهای سالن؟
فضای بزرگ وارام برای ارائه کلیه خدمات
آیا فضای مجزایی برای انجام هر کدام از خدمات آرایشی و زیبایی دارید؟
بله

آیا مکانی برای تعویض لباس مشتریان دارید؟
بله
آیا مکانی جهت استراحت و انتظار مشتریان دارید؟
بله
آیا درصورت درخواست مشتری ، امکان استفاده از وسایل یکبار مصرف را دارید؟
بله
آیا کارکنان مجموعه تان دارای کارت بهداشت و گواهینامه معتبر می باشند؟
بله

آیا پذیرایی در روز مراسم برای عروس دارید؟
بله
آیا تایم شارژ میکاپ برای عروس در روز مراسم ، آتلیه یا مزون را دارید؟
بله باتوجه به قرارداد
مواد و متریال و برندهای مورد مصرف شما چیست؟
anastaziaMac hoda beauty tart Steelauder
آیا مشاوره پوست و مو دارید؟
بله
آیا در سالن شما ، خدمات مربوط به زیبایی و مراقبت از مو انجام می شود؟
بله
آیا مشاوره میکاپ و شنیون دارید؟
بله
آیا در سالن شما خدمات مربوط به زیبایی و مراقبت از پوست انجام می شود؟
بله
آیا خدمات اپلاسیون را انجام می دهید؟
خیر
آیا خدمات مانیکور و پدیکور را انجام می دهید؟
بله
آیا خدمات لیفت و لمینیت مژه را انجام میدهید؟
بله
آیا خدمات میکروبیلدینگ و میکروپیگمنتیشن را انجام میدهید؟
بله
دیگر موارد
رنگ ولایت هیر کات شینیون میکاپ اکستنشن کاشت مژه فیبروز ابرو بافت مو

شما به این مجموعه چه امتیازی می دهید؟
۵
از ۵ امتیاز

هیچ نظری ثبت نشده است

زیبایی نیک خواه در مشهد
سالن زیبایی نیک خواه
زیبایی نیک خواه در مشهد
زیبایی نیکخواه در مشهد
زیبایی نیک خواه
خدمات زیبایی نیک خواه در مشهد
خدمات زیبایی نیکخواه
سالن زیبایی نیکخواه
بیاتوعروسی هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال نحوه عملکرد سالن زیبایی ندارد. راهنمای انتخاب امن
درخواست قیمت

جستجوی خدمات عروسی شما بر اساس دسته بندی

باغ تالارهای مشهد تالارهای عروسی مشهد تشریفات مجالس مشهد آتلیه های عروس مشهد سالن های عقد مشهد سالن های زیبایی مشهد مزون های لباس عروس مشهد آرایشگاه های داماد مشهد دی جی های مشهد محضرهای ازدواج مشهد جواهر فروشی های مشهد آتلیه های کودک مشهد فروشگاه های لوازم خانگی مشهد رستوران های مشهد قنادی های مشهد کلینیک های پوست و مو مشهد گل فروشی های مشهد فروشگاه های کارت عروسی مشهد مزون های سفره عقد مشهد اجاره ماشین عروس مشهد فروشگاه های کت و شلوار داماد مشهد کرایه چی های مشهد باشگاه های بدن سازی مشهد هتل های مشهد دکوراسیون و چیدمان منزل عروس مشهد باغ های عکاسی مشهد فروشگاه های مبلمان مشهد تالارهای فروشی و اجاره ای مشهد مشاوران قبل از ازدواج مشهد مزون های لباس مجلسی مشهد آموزشگاه های آرایشگری مشهد خدمات کاشت و طراحی ناخن مشهد میکرو پگمنتیشن و میکروبلیدینگ ابرو مشهد مراکز خدمات مو و مژه مشهد فروشگاه های لوازم آرایش مشهد چاپخانه ها مشهد سیستم های نورپردازی مجالس مشهد مزون های مانتو عقد مشهد متفرقه مشهد فروشگاه های لوازم مراسم عقد مشهد