رستوران کوهسر مشهد,مجتمع کوه سر

تعداد بازدید ۱۱۴۴۹

درباره رستوران کوهسر مشهد,مجتمع کوه سر



مجتمع کوه سر مشهد

رستوران کوه سر مشهد

معرفی مرکز تعطیلات و سرگرمی کوهسر در مشهد و موقعیت آن
:

شهر مشهد تنها کلانشهر موجود در شرق کشور و دومین کلان شهر مذهبی جهان بعد از شهر مکه محسوب می شود. این شهراکنون به عنوان شهری مذهبی با بالاتر ین درصد زائران و گردشگران مطرح میباشد وبه عنوان مرکز استان خراسان رضوی 31.2 درصد از کل جمعیت استانی و 55.1 درصد از کل جمعیت شهری خراسان سابق را در خود جای داده است
.....

جلوه های ویژه ای از رفت و آمدهای مسافران در سطح این کلانشهر به خوبی قابل مشاهده است که از استمرار برخودار بوده و بنا بر آخرین آمار ارائه شده تعداد زائران و گردشگران در کلان شهر مشهد در حدود 20 میلیون نفر می باشد ؛ لذا کمبود محیط های ورزشی فرهنگی و توریستی کاملا محسوس میباشد . با توجه مطالب فوق مجتمع ورزشی فرهنگی توریستی کوه سر ، با نیت کمک به امور فرهنگی و ورزشی در شهر مشهد مقدس با همت و سرمایه گذاری بخش خصوصی : آقای جواد ایزدی در زمینی به مساحت بالغ بر پنج هکتار از اراضی واگذاری سازمان مسکن و شهرسازی ، و مجوز ساخت زیر بنای 25 هزار متر مربع دارای کاربری های ورزشی و توریستی در انتهای بلوار هاشمیه با هزینه ای بالغ بر صد میلیارد ریال در شرف بهره برداری می باشد . با توجه به وسعت منطقه یاد شده و عدم وجود امکانات ورزشی مناسب در شهرکهای مجاور ( نیروی هوائی ، آب و برق ، چهارچشمه ، نه دره ، رضاشهر و ... ) منطقه را در مقیاسی فراشهری به محیط ورزشی مناسب ، جهت فعالیت جوانان و در نتیجه دور شدن آنان را از معضلات اجتماعی موجود دو چندان می سازد .



فاز اول مجموعه کوهسر شامل امکانات ذیل می باشد :



1. خطوط بولینگ با استانداردهای موجود

2. سالن های بیلیارد و اسنوکر کوهسر

3. بازیهای کامپیوتری

4. سالن کنفرانس و همایش کوه سر

5. تالارهای پذیرایی با ظرفیت مجموعا 2000 نفر مجموعه کوهسر

6. رستوران های تابستانی و زمستانی کوهسر

7. کافی شاپ کوهسر

8. سنت سرا کوهسر



فاز دوم مجموعه کوهسر شامل امکانات ذیل می باشد :



مجموعه آب درمانی- انیستو ماساژ - سونا - استخر – جکوزی – اسکواش – زمین تنیس رو باز و سالن ها ی چند منظور ( بدنسازی،بسکتبال،والیبال و .... ) که هرکدام مجزا برای آقایان و بانوان می باشتد و پارکینگ طبقاتی ( هفت طبقه ) .



فاز سوم مجموعه کوهسر
شامل مجتمع عظیم تجاری با طراحی منحصر به فرد و موقعیتی استثنائی می باشد .



فاز چهارم مجموعه
کوه سر پروژه اقامتی کوه سر در دست طراحی و مطالعات اولیه می باشد .

با توجه به فرم زمین و عوارض طبیعی آن سعی شده است که ساختمانها و سالنها در قسمتی قرار گیرند که با حفظ جهت گیری منطقی و عملی خود کمترین تغییر در عوارض طبیعی را پدید آورند .

ضمن اینکه در این جایگیری سعی بر این بوده است که روابط کاملاً منطقی بین سالنها و سیرکلاسیون آنها در سایت وجود داشته باشد و در اکثر سالنها به گونه ای جاگذاری و طراحی شده اند که مورد ممتاز و مثبت دید به شهر مشهد در آنها وجود داشته باشد .

دسترسی ها کاملاً بصورت ارگانیک و همساز با توپوگرافی طراحی شده اند تا در نظر استفاده کنندگان یک مسیر معمولی و خشک نباشد و با آبنما ها و کف سنگفرش ، جذابیت لازم را داشته و زمان صرف حرکت در این مسیرها را در نظر افراد به حداقل برساند .

با در نظر گرفتن پله های برقی بخاطر شیب موجود در زمین امکان انتخاب های فراوانی را در دست افراد خواهد گذاشت . همچنین با سرمایه گذاری عظیمی که در این طرح انجام شده با توجه به بافت منطقه و کوهستانی بودن آن ، ارزش افزوده های مناسب به کل منطقه یاد شده داده شود . امید است با وسعت زمین موجود و کوهستانی بودن منطقه و همچنین شیب زیاد آن با توجه به طراحی انجام شده ، مجتمع یاد شده بتواند به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین مراکز ورزشی و گردشگری نه تنها شهر مشهد بلکه خاورمیانه معرفی و مورد بهره برداری عموم قرار گیرد .

با توجه به قرار داشتن منطقه فوق ، در مسیر خط هوائی ،طراحی انجام شده به نحوی صورت گرفته که نمای بالای مجموعه که بطور کامل از داخل هواپیما قابل رویت باشد و باعث کشش مسافرین و همچنین زیباسازی نمای هوایی منطقه می گردد .



علت خاص بودن مرکز تعطیلات و سرگرمی کوه سر (کوهسر) :



مجتمع کوهسر
که با طراحی خاص بر گرفته از معماری هخامنشی که روشنگر تاریخ ایران می باشد بنا گردیده و خود می تواند نشانگر اقتدار و گذشته تاریخی این مرز و بوم در چشم بیننده خصوصا توریست های بازدید کننده باشد .

در تمامی سر درها و ورودی های سالن ها ، سر ستون ها نمادهای هخامنش کاملا مشهود است .

نکته حائز اهمیت این است که مجتمع کوهس
ر دارای مرتفع ترین رستوران شهر مشهد می باشد و با چشم اندازی زیبا به شهر مشهد موجبات فراهم شدن محیطی زیبا را برای بیننده فراهم میسازد .

امید است که بتوان با ساخت مجتمع کوهسر
گوشه ای از بنای عظیم و تاریخی تخت جمشید و تمدن ایران را زنده و به جهانیان نشان داد .






شما به این مجموعه چه امتیازی می دهید؟
۰
از ۵ امتیاز

هیچ نظری ثبت نشده است

رستوران های هاشمیه مشهد
کوهسر
کوهسر در مشهد
کوهسر مشهد
مجتمع کوهسر
مجموعه کوهسر مشهد
مجتمع کوه سر هاشمیه
رستوران کوهسر مشهد
رستوران کوه سر مشهد
کوه سر مشهد
بیاتوعروسی هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال نحوه عملکرد رستوران ندارد. راهنمای انتخاب امن

جستجوی خدمات عروسی شما بر اساس دسته بندی

باغ تالارهای مشهد تالارهای عروسی مشهد تشریفات مجالس مشهد آتلیه های عروس مشهد سالن های عقد مشهد سالن های زیبایی مشهد مزون های لباس عروس مشهد آرایشگاه های داماد مشهد دی جی های مشهد محضرهای ازدواج مشهد جواهر فروشی های مشهد آتلیه های کودک مشهد فروشگاه های لوازم خانگی مشهد رستوران های مشهد قنادی های مشهد کلینیک های پوست و مو مشهد گل فروشی های مشهد فروشگاه های کارت عروسی مشهد مزون های سفره عقد مشهد اجاره ماشین عروس مشهد فروشگاه های کت و شلوار داماد مشهد کرایه چی های مشهد باشگاه های بدن سازی مشهد هتل های مشهد دکوراسیون و چیدمان منزل عروس مشهد باغ های عکاسی مشهد فروشگاه های مبلمان مشهد تالارهای فروشی و اجاره ای مشهد مشاوران قبل از ازدواج مشهد مزون های لباس مجلسی مشهد آموزشگاه های آرایشگری مشهد خدمات کاشت و طراحی ناخن مشهد میکرو پگمنتیشن و میکروبلیدینگ ابرو مشهد مراکز خدمات مو و مژه مشهد فروشگاه های لوازم آرایش مشهد چاپخانه ها مشهد سیستم های نورپردازی مجالس مشهد مزون های مانتو عقد مشهد متفرقه مشهد فروشگاه های لوازم مراسم عقد مشهد