جواهری گوهر آرا

تعداد بازدید ۱۹۵۳
شعبه 1 : خیابان خسروی - نبش پاساژ لیدوما / شعبه 2 : احمدآباد - ابتدای خیابان ابوذرغفاری / شعبه 3 : خیابان امام رضا، هتل قصر طلایی، پلاک 19 نقشه

درباره جواهری گوهر آرا

حلقه ی ازدواج نماد چیست ؟
برای اولین بار مصریان بودند که از حلقه ازدواج استفاده کردند. به طوری که در خط هیروگلیف - خط تصویری مصریان- یک شکل دایره ای وجود دارد که نشان دهنده ابدیت است. نه تنها مصریان بلکه حتی مسیحیان از سال 900 میلادی از حلقه ی ازدواج استفاده کردند.جالب است بدانید مصریان اولین حلقه ها را از جنس چرم برای دست خانم ها طراحی کردند که چرم نمادی از وفاداری و جاودانگی بود. از این حلقه، بعد از ازدواج در روی انگشت سوم دست چپ خانم ها می نشست. ای حلقه های چرمی از نظر میزان ظرافت و سبک با شکل حلقه های امروزی کاملا متفاوت بود. این حلقه ها کم کم وارد فرهنگ کشورهای اروپایی شد و عروس و دامادها به ویژه انگلیسی ها و هلندی ها از انگشترهای چرمی استفاده کردند.
استفاده از این حلقه ها تا قرون وسطی ادامه پیدا کرد,تا اینکه با وارد شدن انگشترهای طلا در آسیا و کشورهای شرقی تغییر کرد. تقریبا در قرن هفدهم بود که فرهنگ و اجتماع منجر به استفاده از طلا در حلقه ها شد.یکی از دلایلی که باعث شد از طلا برای حلقه های ازدواج استفاده شود سیاه نشدن طلا بود.از این زمان بود که علاوه بر طلا، از سنگ های گرانبهای تزیینی و همچنین الماس استفاده شد. که این سنگ ها هر کدام نماد چیزی بود.
اما حلقه های زیبای گالری طلا و جواهرات گوهرآرا...
گالری گوهرآرا فعالیت خود را از اوایل دهه هفتاد با هدف بکارگیری بهینه هنر و صنعت جواهرسازی آغاز نموده است .این مجموعه از سال 1397 برند گوهرآرا را ثبت رسمی نمود و از این سال به بعد با نام گالری گوهرآرا فعالیت خود را ادامه داده است.
این مجموعه همواره در جهت ارتقاء همه جانبه خود در هنر طراحی، صنعت ساخت و پخش جواهر بین همکاران در تلاش بوده و طی سال‌های گذشته به موفقیت‌های بسیاری در این زمینه نایل آمده است. گالری گوهرآرا درحال حاضر با چهار شعبه و دفتر وی آی پی در مشهد و یک واحد کارگاه تولیدی مجهز و مدرن مشغول به فعالیت می‌باشد که با توجه به سیاست‌های هدفگذاری شده و با بکارگیری نیروهای باتجربه، متخصص و آموزش دیده و همچنین با همکاری هنرمندان پیشکسوت و باتجربه در این صنعت موفق به جلب رضایت مشتریان خاص و خوش ذوق خود گردیده است.

گالری گوهرآرا با بهره گیری از تجربیات و سابقه گرانقدر در صنعت جواهرسازی و گذراندن دوره‌های علمی و تخصصی روز گوهر شناسی، با بهره گیری از طراحی‌های منحصر به فرد و ماندگار خود و با استفاده از تکنیک‌ها و تجهیزات مدرن تولید جواهرات، در کنار تیمی از زبده‌ترین جواهرسازان و صنعتگران ایرانی، به کیفیتی بی‌همتا در تولید جواهرات فاخر دست یافته است.


گارانتی و خدمات پس از فروش جواهر فروشی :
یکی از دغدغه های خریداران جواهر پشیبانی بعد از خرید است. حتما از جواهر فروشی که قصد خرید حلقه نامزدی دارید بپرسید که آیا برای جواهرات خود گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهد یا خیر؟
همانطور که می دانید، ما در گالری گوهرآرا به خریداران جواهر، گارانتی و خدمات پس از فروش رایگان ارائه می دهیم و خدماتی چون آبکاری و مخراجکاری نگین شامل گارانتی رایگان می باشد.



شعبه 1 : خیابان خسروی - نبش پاساژ لیدوما / شعبه 2 : احمدآباد - ابتدای خیابان ابوذرغفاری / شعبه 3 : خیابان امام رضا، هتل قصر طلایی، پلاک 19 مشاهده نقشه
شما به این مجموعه چه امتیازی می دهید؟
۴.۴۲
از ۵ امتیاز

سلما
14 آبان 1401
ممنون بابت توضیحاتتون در مورد حلقه
کاربر مهمان
18 مهرماه 1401
باسلام بابت قیمت وفروش مروارید.زمرد.و...!!مزاحم شدم
موسوی
3 خرداد 1401
من حلقه ازدواج و سرویسم رو از جواهری گوهرآرا خریدم خیلی خیلیییی راضیم پیشنهاد میکنم حتماااا از گالری جواهر گوهرآرا خرید کنید
گوهرآرا
26 مهرماه 1401
سپاس از حسن انتخاب شما
جواهری گوهر آرا در مشهد
جواهری گوهر آرا مشهد
جواهری گوهرآرا مشهد
گوهر آرا
گالری گوهرآرا در مشهد
جواهری گوهر در مشهد
گالری طلاجات گوهرآرا
بیاتوعروسی هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال نحوه عملکرد جواهر فروشی ندارد. راهنمای انتخاب امن
درخواست قیمت

جستجوی خدمات عروسی شما بر اساس دسته بندی

باغ تالارهای مشهد تالارهای عروسی مشهد تشریفات مجالس مشهد آتلیه های عروس مشهد سالن های عقد مشهد سالن های زیبایی مشهد مزون های لباس عروس مشهد آرایشگاه های داماد مشهد دی جی های مشهد محضرهای ازدواج مشهد جواهر فروشی های مشهد آتلیه های کودک مشهد فروشگاه های لوازم خانگی مشهد رستوران های مشهد قنادی های مشهد کلینیک های پوست و مو مشهد گل فروشی های مشهد فروشگاه های کارت عروسی مشهد مزون های سفره عقد مشهد اجاره ماشین عروس مشهد فروشگاه های کت و شلوار داماد مشهد کرایه چی های مشهد باشگاه های بدن سازی مشهد هتل های مشهد دکوراسیون و چیدمان منزل عروس مشهد باغ های عکاسی مشهد فروشگاه های مبلمان مشهد تالارهای فروشی و اجاره ای مشهد مشاوران قبل از ازدواج مشهد مزون های لباس مجلسی مشهد آموزشگاه های آرایشگری مشهد خدمات کاشت و طراحی ناخن مشهد میکرو پگمنتیشن و میکروبلیدینگ ابرو مشهد مراکز خدمات مو و مژه مشهد فروشگاه های لوازم آرایش مشهد چاپخانه ها مشهد سیستم های نورپردازی مجالس مشهد مزون های مانتو عقد مشهد متفرقه مشهد فروشگاه های لوازم مراسم عقد مشهد