درباره باغ تالار سورینو

همه ی زوج ها برای رسیدن به هم رویا بافی های زیادی کرده اند ، اما آیا به تحقق پیوستن این رویا بافی ها امکان دارد؟ بله. با تیم تشریفات سورینو امکان دارد.

مجموعه سورینو بر مبنای سفارشی سازی شکل گرفته است و هدف اصلی اش تحقق رویای مراجعه کننندگان است .مشاوران حرفه ای و پلنر های مجموعه تشریفات سورینو تمام آن چیزی را که مخاطبین ما در ذهن خود دارند را شناسایی می کنند و در اختیار مجریان تیم قرار می دهند تا زوج های جوان مو به مو آن چه را در رویای خود دیده اند در واقعیت تجربه کنند.

می توانید تمام جزئیات مد نظر خود را و یا حتی ویژگی های شخصی خود را به تیم ما بدهید و مراسمتان را برای خود اختصاصی کنید. به طوری که دیگر هیچ کجا شبیه مراسم خود را نبینید، زیرا که این مراسم به طور خاص برای شما طراحی و اجرا می شود. سبک و استایل دلخواه شما برای برگزاری مراسم با استفاده از گل آرایی منحصر به فرد، نوع چیدمان و مبلمان و صندلی های متفاوت، چگونگی نوع ورودتان به مراسم، پذیرایی های ویژه و کمیاب طبق ذائقه شما، نور پردازی زیبا و فوق العاده به روز، موزیک های خاص و خاطره انگیز، تهیه کیک رویایی شما ، و هر آن چه که حتی لحظه ای از ذهنتان عبور کرده است. .
باغ تالار سورینو به شما این امکان را می دهد که در هر فصلی و در هر آب و هوایی مراسم خود را برگزار کنید، زیرا که هم دارای تالاری مجلل و مدرن و باغی بزرگ و زیباست.

فضای مسقف تالار که مهم ترین بخش مراسم شما در آن برگزار می شود با توجه به تعداد میهمانان و همچنین سبک درخواستی شما چینش و دیزاین می شود تا محیط جشن شما را گرم و سرزنده نگه دارد.
مهندسی دقیق صدا و آکوستیک این مجموعه به جرات در نوع خود و در مقایسه با تالار های دیگر منحصر به فرد است.
مساحت محوطه بیرونی باغ سورینو به شما این امکان را می دهد که در صورت تمایل تمامی مراحل مراسم خود را در فضای باز برگزار کنید.

باغ تالار سورینو با امکانات ویژه و عمارت شکیل و مدرن آماده ی ارائه خدمات کامل و بی نقص به شما است.

شماره های تماس:
09128000922
09128000413
اینستاگرام:
tashrifat.soorino
baghtalar.soorino
وبسایت:
www.soorino.com

شما به این مجموعه چه امتیازی می دهید؟
۳.۹۴
از ۵ امتیاز

هیچ نظری ثبت نشده است

بیاتوعروسی هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال نحوه عملکرد باغ تالار ندارد. راهنمای انتخاب امن

جستجوی خدمات عروسی شما بر اساس دسته بندی

تالارهای عروسی تهران باغ تالارهای تهران آتلیه های عروس تهران سالن های زیبایی تهران تشریفات مجالس تهران سالن های عقد تهران مزون های لباس عروس تهران آرایشگاه های داماد تهران گل فروشی های تهران قنادی های تهران دی جی های تهران فروشگاه های کارت عروسی تهران اجاره ماشین عروس تهران رستوران های تهران کلینیک های پوست و مو تهران مزون های سفره عقد تهران فروشگاه های کت و شلوار داماد تهران کرایه چی های تهران آتلیه های کودک تهران باشگاه های بدن سازی تهران هتل های تهران فروشگاه های لوازم خانگی تهران محضرهای ازدواج تهران جواهر فروشی های تهران دکوراسیون و چیدمان منزل عروس تهران باغ های عکاسی تهران فروشگاه های مبلمان تهران تالارهای فروشی و اجاره ای تهران مشاوران قبل از ازدواج تهران مزون های لباس مجلسی تهران آموزشگاه های آرایشگری تهران خدمات کاشت و طراحی ناخن تهران میکرو پگمنتیشن و میکروبلیدینگ ابرو تهران مراکز خدمات مو و مژه تهران فروشگاه های لوازم آرایش تهران چاپخانه ها تهران سیستم های نورپردازی مجالس تهران مزون های مانتو عقد تهران متفرقه تهران فروشگاه های لوازم مراسم عقد تهران