مزون عروس پیفون

تعداد بازدید ۲۹۲۴
آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان ونک، مجتمع تجاری ونک، پلاک 55
تخفیف ویژه برای کسانی که اعلام کنند از طریق بیا تو عروسی با ما آشنا شدند

درباره مزون عروس پیفون

مزون عروس ونک (پیفون) با هدف ارائه بهترین و زیباترین مدلهای لباس عروس از برندهای معتبر دنیا در منطقه ونک از 4 دهه پیش فعالیت خود را آغاز کرده است و در پی استقبال کم نظیر مشتریان پس از طی مدت کوتاهی توانست در زمره بهترین و معروف‌ترین مزونهای تهران قرار گیرد. این هدف میسر نمی‌شد مگر با پشتکار و همت مدیریت آن، آقای علی پیفون، که با تجربه طولانی (بیش از4 دهه) و درایت خویش موجب موفقیت چشمگیر و شهرت آن نه تنها در تهران و تبریز بلکه در سایر شهرهای ایران شد. به همین منظور مزون پیفون نامی برتر و شناخته‌شده در تولید و عرضه زیباترین لباسهای عروس، نامزدی، لباس شب، تور و تاج، کفش و کت‌و‌شلوار دامادی در ایران می‌باشد. مجموعه بزرگ مزون پیفون شامل بخشهای گوناگونی مانند فروشگاه، نمایشگاه(Showroom)، دفترکار، سالن خیاطی و اتاق مخصوص پرو است و با کادری مجرب آماده ارائه مطلوب‌ترین خدمات به مشتریان عزیز می‌باشد.

مزون عروس ونک در حال حاضر ارائه‌دهنده شیک‌ترین لباسهای عروس از معتبرترین برندهای دنیا وکشورهای اروپایی از جمله ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، انگلیس و ترکیه به مشتریان عزیز می‌باشد و طی این سالها موفق شده نمایندگی فروش محصولات دو شرکت معروف اروپایی را بدست آورد.

لباس‌های تولیدی این مجموعه از بهترین، مرغوب‌ترین و ظریف‌ترین پارچه‌ها تهیه شده و با قیمت مناسب‌ مطابق با سلیقه و بودجه همه مشتریان است و با در اختیار داشتن متنوع‌ترین مدلهای روز دنیا می‌تواند نظر مشکل پسندان را نیز تامین نماید.کلیه امور و خدمات مربوط به سفارش مشتریان از قبیل مشاوره، طراحی، آماده سازی، دوخت و پرو از زمان سفارش تا تحویل، توسط مدیریت محترم و یا با نظارت مستقیم ایشان توسط پرسنل کارآزموده انجام می‌گیرد و پس از آماده شدن نیز بارها توسط مشتری پرو و بررسی می‌شود. با حساسیتی که مدیریت دارند همواره سعی می‌شود کلیه سفارش‌ها به بهترین شکل و با تضمین در اختیار مشتریان قرار گیرد تا رضایت و آرامش خاطر آنها تامین گردد. یقیناً رضایت مشتریان عزیز مزون پیفون عاملی مهم در توفیق و شهرت آن در میان سایر تولیدکنندگان لباس عروس بوده است.

با توجه به استقبال چشمگیر مشتریان و بنابر اعتقاد مدیریت مزون باید برای لباس آرزوهای زندگی وقت و هزینه کافی صرف نمود تا در نوع خود بهترین و مجلل‌ترین باشد. به همین دلیل کلیه مراحل سفارش و انتخاب لباس عروس در این جا با مشاوره‌های تخصصی خود ایشان و با تعیین وقت قبلی صورت می‌گیرد تا جامه‌ای در خور شأن عروس خانم‌ها دوخته شود و آنها را متفاوت‌ از دیگران نشان دهد و از پوشیدن لباس رویایی خود در میان مجلس و حضار در بیادماندنی‌ترین روز زندگی احساس غرور و افتخار نمایند.

زندگی وقتی زیبا خواهد بود که انتخابی زیبا داشته باشید و چنین دیدگاهی در رضایت‌مندی و استقبال گسترده از تولیدات هر مجموعه تاثیر بسزایی دارد. پس بیائید زندگی را با انتخاب خودمان زیبا کنیم. مزون پیفون در اندیشه تحقق چنین هدفی برای شما عزیزان است.

مفتخریم بتوانیم روزی آرزو‌های زیبای شما را در لباس رویاهایتان محقق کنیم

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان ونک، مجتمع تجاری ونک، پلاک 55
شما به این مجموعه چه امتیازی می دهید؟
۳.۶۷
از ۵ امتیاز

هیچ نظری ثبت نشده است

مزون عروس پیفون
مزون عروس پیفون در تهران
بیاتوعروسی هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال نحوه عملکرد مزون لباس عروس ندارد. راهنمای انتخاب امن
درخواست قیمت

جستجوی خدمات عروسی شما بر اساس دسته بندی

باغ تالارهای تهران تالارهای عروسی تهران تشریفات مجالس تهران آتلیه های عروس تهران سالن های عقد تهران سالن های زیبایی تهران مزون های لباس عروس تهران آرایشگاه های داماد تهران دی جی های تهران محضرهای ازدواج تهران جواهر فروشی های تهران آتلیه های کودک تهران فروشگاه های لوازم خانگی تهران رستوران های تهران قنادی های تهران کلینیک های پوست و مو تهران گل فروشی های تهران فروشگاه های کارت عروسی تهران مزون های سفره عقد تهران اجاره ماشین عروس تهران فروشگاه های کت و شلوار داماد تهران کرایه چی های تهران باشگاه های بدن سازی تهران هتل های تهران دکوراسیون و چیدمان منزل عروس تهران باغ های عکاسی تهران فروشگاه های مبلمان تهران تالارهای فروشی و اجاره ای تهران مشاوران قبل از ازدواج تهران مزون های لباس مجلسی تهران آموزشگاه های آرایشگری تهران خدمات کاشت و طراحی ناخن تهران میکرو پگمنتیشن و میکروبلیدینگ ابرو تهران مراکز خدمات مو و مژه تهران فروشگاه های لوازم آرایش تهران چاپخانه ها تهران سیستم های نورپردازی مجالس تهران مزون های مانتو عقد تهران متفرقه تهران فروشگاه های لوازم مراسم عقد تهران