آتلیه سینمایی کیش

تعداد بازدید ۲۷۵۴
کلیپ فرمالیته برای میهمانان این سایت 7 میلیون و پوسترهای سینمایی 400 هزار تومان میباشد

مجهزترین آتلیه تخصصی عروس و فرمالیته در کیش

درباره آتلیه سینمایی کیش

آتلیه سینمایی کیش بعنوان مجهزترین آتلیه سینمایی کشور با دو شعبه در جزیره کیش و تهران با ارائه خدمات کامل عکسبرداری و فیلمبرداری و ساخت تیزر و طراحی ژورنال‌های سینمایی سالهاست که بعنوان بهترین و مجهزترین مجموعه در زمینه عملیات فرمالیته برگزیده می شود.
این مجموعه زیر مجموعه شبکه تلوزویی رویال ( تحت نام تجاری رویال تی وی ) است و سعی دارد تا با ارائه کامل خدمات از جمله بلیط، هتل، لباس عروس، لباسهای ساحلی، محلی، سینمایی و فرمالیته، گریم و میکاپ، ماشین لوکس، دسته گل، یات، کشتی و کروز و دیزاین کامل ساحلی کلیه نیازهای میهمانان خود را با قیمت های مناسب و طبق تعرفه های رسمی در جنوب کشور پوشش میدهد.
لازم بذکر است آتلیه سینمایی کیش دارای مجوز رسمی از سازمان منطقه آزاد کیش و معاونت اجتماعی بوده و عضو جامعه بازرگانان کیش می باشد. ضمنا اکید توصیه میگردد از سفارش کار به عکاسان سیار که در هتل ها، جنگ ها، رستورانها و مراکز تفریحی و گردشگری به ارائه خدمات آماتور در این زمینه می پردازند اجتناب نمایید.
خواهشمند است پیش از سفارش مجوز آتلیه را برای اطمینان درخواست نمایید و تحقیقات لازم را در این خصوص بعمل آورید..
با توجه به اینکه کلیه فعالیت های این آتلیه زیر نظر اماکن جزیره کیش بوده و تابع قوانبن جمهوری اسلامی ایران می باشد لذا امکان بارگذاری تصاویر بی حجاب و نشر کلیپ در سایت اینستا گرام مجموعه را نداشته و لطفا برای دیدن نمونه کارها از موبایل عروس خانم به مدیر داخلی آتلیه سینمایی کیش به شماره 09145675121 درخواست دهید.
ضمنا میتوانید از پیج مدیریت آتلیه سینمایی در اینستاگرام نیز بازدید نموده و یا نام ایشان را (شروین مسگرها) به فارسی در گوگل جستجو نمایید.

آدرس پیج اینستاگرام شخصی مدیریت:
shervin_mesgarha@

آدرس پیج اینستاگرام آتلیه: ( از گذاشتن عکس فرمالیته معذوریم)
kishcinemaphoto@

شماره های رزرواسیون و اطلاعات با پشتیبانی شبانه روزی:
09145675121
09909116267

آدرس قبلی ما از کیش مرکز خرید دامون به آدرس جدید کیش بازار پارسیس واحد 35 تغییر یافته است

شما به این مجموعه چه امتیازی می دهید؟
۴.۵۲
از ۵ امتیاز

جوایز

آتلیه سینمایی کیش در بیاتوعروسی سال 1399

11 فروردین 1403
ما با کلی تحقیق و پرس و جو از مشتریان این آتلیه رو انتخاب کردیم و با اینکه ما بعلت شرایط جوی و نبود لندیگراف نتونستیم بموقع در تاریخ قرارداد در لوکیشن حاضر باشیم و کل مبلغ رو هم پرداخت کرده بودیم و می‌تونستن طبق قرارداد دیگه کار ما رو انجام ندن و ضرر و زیان بابت رزرو از ما بگیرن اما با خوشرویی پذیرفتن و این حس انسان دوستی شون مثال زدنی بود.
بیتا
8 دیماه 1402
لوکیشن های بسیار جذابی داشتند با اینکه من لباس دنباله دار داشتم ولی بسیار زحمت کشیدم که دنباله در عکس ها و فیلم ها زیبا بشه فیلم بسیار با کیفیت و زیبایی تحویلمون دادند و با ما خیلی مهربان و هوش برخورد بودند
فاطمه
25 آبان 1402
مجموعه ی بسیار عالی بودند بهترین ارایشگاه ها رو به ما معرفی مردند لوکیشن های جذابی داشتند و لباس های عروسکی خیلی زیبایی به صورت رایگان به ما دادند
نازی
15 شهریور 1402
آتلیه عکاسی بسیار مدرنی بودند لوکیشن های عالی داشتند بهترین روتوش عکس و فیلم عالی
شیرین
آقای مسگرها کلیپ تحقیق تهران شناسی رو برای مدرسه ی دخترم انجام دادن خیلی زحمت کشیدن مراحل فیلمبرداری از دخترم رو بسیار با حوصله و حرفه ای انجام دادن و البته توی کار خیلی جدی بودن و در نهایت نتیجه ی پروژه عااااااااالی بود و تمام کادر مدرسه بعد از دیدن فیلم دخترم گریه میکردن خیلی خیلی ازشون ممنونم.
ندا
15 شهریور 1402
بهترین آتلیه سینمایی بود به ما در اقامت هتل ماشین خیلی کمک کردن خیلی خوش اخلاق بودن لوکیشن های جالبی داشتن و آلبوم عکس هاشون عالی بود
نازنین
مجموعه ی بسیار مدرن و زیبا بود لباس های رایگان داشتن و بهداشتی آقای مسگرها بهترین مجموعه رو داره و کارش عالی
امیر
13 شهریور 1402
تو کارشون جدی و سخت گیر بودن . اما با شروع کار خیلی خوش گذشت. از ابتدا تمام هماهنگی ها رو برای اقامت و هتل برامون انجام دادن. چون نمونه کار نفرستادن ما کمی نگران بودیم اما بیعانه کمی دادیم تا بریم کیش کارها رو ببینیم . رفتیم آتلیه . فوق العاده شیک و با کلاس بودن و نمونه کارهاشون هم خیلی خوب بود البته به نظر من اون چیزی که بیشتر نظر خانمم رو جلب کرد آلبوم ها و روتوش های خاص یا به اصطلاح خودشون سینمایی بود که مثل کاور فیلم ها بود . قیمت پوستر هاشون بطرز عجیبی پایین بود فکر میکنم با همین قیمت پایین عکسهای سینمایی شون بود که وسوسه شدیم و 80 تا عکس انتخاب کردیم که باهاش دو تا آلبوم درست کردن که خیلی جذاب بود. فیلم و عکسها رو کمی طول دادن تا تحویل دادن ولی وقتی کار بدستمون رسید دیدیم ارزش انتظار رو داشت. خلاصه اولش مشکوک بودیم اما الان هر کسی بپرسه بهترین آتلیه کجاست قطعا جواب ما یک اسم هست آتلیه سینمایی کیش. حواستون باشه کسی که کارتون رو انجام میده خود آقای شروین باشه که فکر کنم صاحب آتلیه هم بود. کمی سخت گیر هست اما کارش رو بلده و الان هم هر وقت برم کیش حتما بهشون سر میزنم.
فرنوش
بهترین لوکیشن هارو برای عروس دارن لباس های بسیار تمیز و رایگان بهترین روتوش عکس خیلی مهربون و باسلیقه فرمالیته ما عالی شد و خیلی قشنگ
عسل
13 شهریور 1402
من دخترم رو برای عکاسی با لباس پرنسس های دیزنی برده بودم بسیار مهربون و با سلیقه با بهترین قیمت
کاربر مهمان
من تولدم بود بهترین کلیپ رو برام با تم ونزدی درست کردن خیلی خوش اخلاقن عکس ها با بهترین کیفیت روتوش شده بود واقعا کارشون حرف نداره بهترین قیمت بسیار مدرن و عالی واقعا برای تولدم وقت گذاشتن
سارا
9 بهمن 1401
از نظر من واقعا عالی بودن خیلی مدرن و شیک بود کارهاشون قیمت‌های بسیار مناسب و بیشتر از آنچیزی که صحبت کردیم برامون انجام دادند عکسهاشون واقعا خاص و شیک هست و حتی لباسهایی که در اختیارمون گذاشتند همه عالی و با کیفیت بود وبصورت رایگان خلاصه از تمام آتلیه هایی که در کیش تحقیق کردم برای فرمالیته خودمون، بهترین بودند و مطمئن ترین. مرسی از همه زحماتتون🙏🙏🙏🌹🌹🌹
علی
8 دیماه 1401
بنظرم حرفه ای ترین مجموعه ای بود که بازدید کردیم . بنظرم تفاوت شون تو کیفیت روتوش عجیب و متفاوت عکسهامون بود و تدوین و رنگ آمیزی فیلم ها . تمام کمک های لازم رو برای بلیط و اقامت و تخفیف از هتل و ماشین و قایق برامون انجام دادن و بسیار خوش اخلاق بودن . حتی روز آخر با ماشین ما رو تا فرودگاه بردن
مهرسام
22 اسفند 1402
این که بهترین آتلیه فرمالیته بودن شکی نیست و ما هم از خروجی کار شوکه شدیم اما خیلی دیر تحویل دادن تقریبا 45 روز طول کشید . البته وقتی خانمم فیلم رو دید و اشک هاش درومد متوجه شدم ارزش صبر کردم رو داره . بنظرم بهتر اینه که بیش از یک لوکیشن انتخاب کنید . ما 5 لوکیشن داشتیم و ریتم فیلم خیلی خوب شده بود . آلبوم ها رو هم که 3 ماه طول دادن . اما انصافا اونم خوب شده بود مخصوصا عکس های بزرگ دو صفحه ای که سینمایی شده بودن
کاربر مهمان
با وجودی که کمی سخت گیر بودن اما مشخص شد که این همه نظم و سخت گیری دلیل داشته، راستش من ازشون ملاقات حضوری خواستم، تهران با ما قرار گذاشتن و نمونه ها رو اونجا دیدیم و راهنمایی های لازم رو برای بلیط و هتل و رنت ماشین و قایق به ما دادن و مارو مستقیم معرفی کردن و ما با بردن اسمشون تخفیف هم گرفتیم، فیلم کمی دیر تحویل شد چون ما 5 لوکیشن داشتیم اما واقعا عالی بود و موقع تحویل دو تا کلیپ اضافه هم به سلیقه خودشون برامون فرستادن که اتفاقا ما همون ها رو تو مراسم پخش کردیم . فک کنم سلیقه خودشون تو موزیک از ما بهتر بود .اما اگر می‌خواهین با هاشون کار کنید حتما سر وقت باشید .
22 خرداد 1399
شماره تلفن بزارید ل
شروین مسگرها
14 آذر 1400
09355632946
آتلیه سینمایی کیش
آتلیه سینمایی کیش در کیش
بیاتوعروسی هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال نحوه عملکرد آتلیه عروس ندارد. راهنمای انتخاب امن
درخواست قیمت

جستجوی خدمات عروسی شما بر اساس دسته بندی

باغ تالارهای کیش تالارهای عروسی کیش تشریفات مجالس کیش آتلیه های عروس کیش سالن های عقد کیش سالن های زیبایی کیش مزون های لباس عروس کیش آرایشگاه های داماد کیش دی جی های کیش محضرهای ازدواج کیش جواهر فروشی های کیش آتلیه های کودک کیش فروشگاه های لوازم خانگی کیش رستوران های کیش قنادی های کیش کلینیک های پوست و مو کیش گل فروشی های کیش فروشگاه های کارت عروسی کیش مزون های سفره عقد کیش اجاره ماشین عروس کیش فروشگاه های کت و شلوار داماد کیش کرایه چی های کیش باشگاه های بدن سازی کیش هتل های کیش دکوراسیون و چیدمان منزل عروس کیش باغ های عکاسی کیش فروشگاه های مبلمان کیش تالارهای فروشی و اجاره ای کیش مشاوران قبل از ازدواج کیش مزون های لباس مجلسی کیش آموزشگاه های آرایشگری کیش خدمات کاشت و طراحی ناخن کیش میکرو پگمنتیشن و میکروبلیدینگ ابرو کیش مراکز خدمات مو و مژه کیش فروشگاه های لوازم آرایش کیش چاپخانه ها کیش سیستم های نورپردازی مجالس کیش مزون های مانتو عقد کیش متفرقه کیش فروشگاه های لوازم مراسم عقد کیش