درباره باغ عقد پلاک 7

باغ تشریفات پلاک 7

بهترین روز زندگی شما جای آزمون و خطا نیست
مجموعه باغ عقد و تشریفات پلاک 7 اولین باغ عقد کشور که دارای شعبه اختصاصی به صورت 4 فصل و مجری انواع مراسمات تشریفاتی به صورت کاملا تخصصی میباشد .

برگزاری مراسم عقد در شهر شیراز تخصص اصلی باغ عقد پلاک هفت می باشد ، ایده راه اندازی مجموعه پلاک هفت در سال 96 در شهر شیراز پایه گذاری شد و در تابستان سال 97 این ایده به مرحله اجرا رسید و اینگونه شد که اولین باغ تخصصی عقد کشور ، متخصص در برگزاری مراسم عقد در شهر شیراز با تعداد محدود (کمتر از 250نفر مهمان) راه اندازی شد و خیلی سریع مورد استقبال همشهریان عزیز شیرازی قرار گرفت.

لوکیشن باغ عقد پلاک هفت در محیط شهری واقع در بلوار چمران ،کوچه 38 ، کوچه یاس می باشد .که دسترسی آسان و سریع از هر نقطه ی شهر شیراز را برای شما عزیزان فراهم آورده است.
یکی از مزیت های باغ پلاک هفت لوکیشن خوب و دسترسی آسان به فضای باغ است که برای افرادی که تمایل دارن در باغی نزدیک به محیط شهری مراسم خود را برگزار کنند این امر اهمیت زیادی دارد.

تشریفات پلاک 7 با تجربه بیش از 10 سال و سابقه ای درخشان در برگزاری مجالس عقد ، عروسی ، تولد و میهمانی ها و بهترین باغ عقد در شهر شیراز روز و شبی زیبا را برای شما به ارمغان می آورد. و مفتخریم که بهترین امکانات را اعم از گل آرایی ، چیدمان محفل ، غذا و نوشیدنی های با کیفیت و خدمات رسانی خوب پرسنل خود را به شما تقدیم کنیم .همچنین شما میتوانید با تماس با مجموعه ی ما از مشاوره رایگان برای برگزاری هرچه بهتر مراسمتان بهره مند شوید

در باغ پلاک هفت با وجود همکاران کار بلد در زمینه ی دیزاین و چیدمان این امکان فراهم است که با هر سلیقه ای که مد نظر شماست دیزاین سفره عقد ، میز شام ، چیدمان صندلی ها، جایگاه عروس و داماد و همچنین موقعیت کیک مراسم شما تغییر کند. پس از این بابت نگران نباشید و با خیال راحت ایده های خود را با همکاران ما در میان بگذارید و مطمئن باشید مراسمتان با وجود تیمی حرفه ای به بهترین شکل ممکن برگزار میشود و تا سالیان سال خاطراتش در ذهنتان تداعی خواهد کرد.

در مجموعه باغ عقد پلاک هفت همه ی تلاش ما و همکاران بر این است که مراسم های شما به نحو احسنت و مطابق میل و سلیقه شما برگزار شود. زیرا روز عقد مهم ترین روز زندگی هر فرد است و طبیعتا سطح انتظار عروس و داماد و خانواده ها بسیار بالاست و انتظار دارند که همه چیز عالی و بدون نقص پیش برود و هزینه ها با بودجه ی مدنظرشان سازگار باشد. از طرفی تک تک صحنه های مراسم ثبت می شود. در نتیجه برگزاری مراسم باید به گونه ای باشد که بعد از آن عروس و داماد از انتخاب خود پشیمان نشوند.
البته این نکته ی مهم فراموش نشود که باغ پلاک هفت درست است که باغ تخصصی برگزاری عقد است اما علاوه بر مراسم عقد، مراسم هایی نظیر تولد ،نامزدی ، حنابندان، سالگرد و عروسی (با تعداد محدود ) انجام پذیر است.
همکاران ما در تلاش هستند که بهترین مراسم را در هر موردی که شما مایل به انجام آن هستید برگزار کنند. تشریفات پلاک هفت در زمینه های برنامه ریزی ، دیزاین باغ ، انتخاب کیک ، انتخاب غذاها ، مشاوره تایم های عکاسی و لوکیشن های بهتر عکاسی در باغ پلاک هفت آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.
یکی از بهترین راه ها برای انتخاب بهتر و تصمیم گیری در انتخاب باغ پلاک هفت دریافت مشاوره حضوری است . زیرا شما می توانید فضا را از نزدیک مشاهده کرده و علاوه بر دریافت پیش فاکتور و آشنایی با ریز قیمت ها از نمونه کارهای مختلف هم دیدن فرمایید،
اما به دلیل اینکه شاید مراجعه حضوری برای تمام افراد مقدور نباشد تیم پشتیبانی مجموعه پلاک هفت به صورت تلفنی اطلاعات را در اختیار شما می گذارند. خبر خوب اینکه حتی در صورت عدم برقراری ارتباط به صورت 24 ساعته شما می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق سایت پلاک هفت و اینستاگرام به صورت آنلاین در قسمت هایلایت ها به دست آورید.
شما میتوانید نمونه های مراسم های مختلف ،ایده های متنوع، راهنمایی هایی در زمینه ی برگزاری هرچه بهتر مراسمتان را در سایت و صفحه ی اینستاگرام ما ببینید.
شما میتوانید با ورود به سایت مجموعه و پر کردن فرم سفارش مجلس ،پس از بررسی فرم ، با شما تماس می گیریم و هماهنگی امورات انجام می پذیرد. در مجموعه باغ پلاک هفت، در هر زمان از شبانه روز از طریق راه های ارتباطی مختلف می توانید با ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید .
جمع بندی

برگزاری تخصصی مراسم در شهر شیراز با تعداد محدود (کمتر از 250نفر مهمان)
لوکیشن فوق العاده در فضای شهر (بلوار چمران)
تنوع در پکیج ها و خدمات طبق بودجه شما
ارایه دیزاین ها و چیدمان های اختصاصی مطابق سلیقه شما
امکان بازدید و تست غذا قبل از عقد قرارداد و بعد از آن
تیم اجرایی قوی و آموزش دیده
دریافت مشاوره حضوری ، آنلاین و تلفنی
مشاوره 24ساعته آنلاین از طریق سایت و واتساپ
خدمات مشاوره حضوری همه روزه از ساعت 10 الی 21
مشاوره تلفنی همه روزه از ساعت 10 الی 21

آدرس باغ عقد پلاک 7:
شیراز ، بلوار چمران ، کوچه 38 ، کوچه یاس ، پلاک 7 ، باغ عقد پلاک 7

آدرس اینستاگرم باغ عقد پلاک 7:
bagh_pelak7

شماره های تماس باغ عقد پلاک 7:
09172424173
09172424175

شما به این مجموعه چه امتیازی می دهید؟
۰
از ۵ امتیاز

هیچ نظری ثبت نشده است

بیاتوعروسی هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال نحوه عملکرد تشریفات مجالس ندارد. راهنمای انتخاب امن
درخواست قیمت

جستجوی خدمات عروسی شما بر اساس دسته بندی

باغ تالارهای شیراز تالارهای عروسی شیراز تشریفات مجالس شیراز آتلیه های عروس شیراز سالن های عقد شیراز سالن های زیبایی شیراز مزون های لباس عروس شیراز آرایشگاه های داماد شیراز دی جی های شیراز محضرهای ازدواج شیراز جواهر فروشی های شیراز آتلیه های کودک شیراز فروشگاه های لوازم خانگی شیراز رستوران های شیراز قنادی های شیراز کلینیک های پوست و مو شیراز گل فروشی های شیراز فروشگاه های کارت عروسی شیراز مزون های سفره عقد شیراز اجاره ماشین عروس شیراز فروشگاه های کت و شلوار داماد شیراز کرایه چی های شیراز باشگاه های بدن سازی شیراز هتل های شیراز دکوراسیون و چیدمان منزل عروس شیراز باغ های عکاسی شیراز فروشگاه های مبلمان شیراز تالارهای فروشی و اجاره ای شیراز مشاوران قبل از ازدواج شیراز مزون های لباس مجلسی شیراز آموزشگاه های آرایشگری شیراز خدمات کاشت و طراحی ناخن شیراز میکرو پگمنتیشن و میکروبلیدینگ ابرو شیراز مراکز خدمات مو و مژه شیراز فروشگاه های لوازم آرایش شیراز چاپخانه ها شیراز سیستم های نورپردازی مجالس شیراز مزون های مانتو عقد شیراز متفرقه شیراز فروشگاه های لوازم مراسم عقد شیراز