کاخ ورسای ( هنگام تماس اعلام کنید از سایت بیا تو عروسی )

تعداد بازدید ۶۶۲۰
آزادگان شمال به جنوب کنارگذر متوسلیان (فتح) یک کیلومتر بعد از پل فتح خیابان صیادشیرازی پلاک21

درباره کاخ ورسای

Chateau de Versailles (شاتو دُ ورسای)  را میتوان یکی از بهترین و متفاوت ترین باغ تالارهای پذیرایی دانست. شاتو دُ ورسای با الهام از فرهنگ و هنر برگرفته شده از کاخ ورسای فرانسه با رویکردی متفاوت در امر برگزاری میهمانیها و نوع سرو و ارائه خدمات به سبک رویال فرانسه افتتاح گردید. شاتو دُ ورسای با مساحتی بیش از 50،000متر مربع با بهترین دسترسی به فاصله 20دقیقه ای از غرب تهران واقع گردیده است.
ایمان و باور قلبی ما به عبارت Your satisfaction guaranteed (رضایت شما ضمانت شده است) منشوری اخلاقی را در بین تمام مدیران و پرسنل شاتو دُ ورسای به وجود آورده است که رضایت کامل مشتریان را در هر لحظه ضمانت نموده و واعتمادی وصف ناپذیر را برای مشتریان به ارمغان خواهد آورد.
شاتو دُ ورسای باغ تالاری بسیار زیبا با دارا بودن 2سالن به مساحت 1900متر مربع و ارتفاع سقف 7 متر،بدون ستون، فضای مسقف بی همتایی را بوجود آورده است.فضای بسیار باز و سقف بسیار بلند این مجموعه باعث شده است تا چیدمان سالن ها به گونه ای متفاوت، با فاصله و دارای دسترسی به تمام میهمانان برای سرویس  دهی هرچه بهتر و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام پذیرد.
شاتو دُ ورسای با داشتن ارتفاع سقف 7متری امکان فیلمبرداری با کرین 9متری و هلی شات در سالن ها را امکانپذیر نموده و هیچ محدودیتی برای تیم های حرفه ای تصویربرداری نخواهد داشت.
وجود لابی با سقف مرتفع و دارابودن پنجره و پرده های بلند امکان برگزاری آیین عقد به صورت کلیسایی را برای دوستانی که به دنبال لوکیشنی متفاوت  هستند، فراهم ساخته است.
این مجموعه با دارا بودن فضای باز و سبز طراحی شده امکان استفاده از این فضا برای پذیرایی از میهمانان ، برگزاری آیین عقد در فضای باز و همچنین برگزاری تشریفات آتش بازی و . . . را دارد.
پارکینگ بزرگ با ظرفیت پارک 200 اتومبیل بدون مزاحمت و ایجاد ترافیک، اتاق بازی کودکان ، سفره خانه سنتی و کافه تریا از دیگر نکات مثبت این مجموعه می باشد.
نکته بسیار حائز اهمیت در سبک ارائه سرویس در شاتو دُ ورسای ، سرو نامحدود انواع نوشیدنی ها، میوه، شیرینی و . . . می باشد.با عبارت All you can eat این اطمینان حاصل خواهد شد که در سرو انواع نوشیدیی ها، میوه، شیرینی، فینگردفود و . . . هیچ محدودیتی نبوده و تا آخرین لحظه و با بالاترین کیفیت، پذیرایی و سرویس دهی انجام وظیفه خواهد شد.
در پخت و آماده سازی انواع غذاهای ایرانی و فرنگی،خوراک، کباب ها ، نوشیدنی و کنار غذاها استفاده از بهترین مواد و متریال به روز و تازه به کار گرفته خواهد شد.ما در شاتو دُ ورسای معتقدیم قلب تپنده مجموعه تیم مجرب و بسیار حرفه ای آشپزی می باشد.و همچنین مهمانداران و پذیرایی کنندگان شاتو دُ ورسای که به نوعی ویترین ما می باشند چه به لحاظ کیفیت عملکرد و چه به لحاظ تعداد و کمیت بسیار بالاتر از استانداردهای داخلی و هم تراز اروپا و امریکا می باشند.
این مجموعه با دارابودن شهرک سینمایی به نام باغ ورسای ( (insta: versaigardenجهت تهیه ویدئو و عکس برای عروس ودامادهای لاکچری پسند و خواننده های مطرح کشور و دارابودن باغ تالار عروسی به نام شاتو دُ ورسای برای برگزاری خاص ترین مراسمات، امکانات بی نظیری را در اختیار علاقه مندان قرارداده است.
شهرک سینمایی باغ ورسای با دارابودن لوکیشن های کاملن متفاوت مانند ونیز ایتالیا، کلیسای سن سباستین ، صخره های نِوادا، گورستان اتومبیل، سوله های شبه مخروبه و انواع لوکیشن های داخلی وجه تمایز بسیاری را برای علافه مندان فراهم ساخته است.

آزادگان شمال به جنوب کنارگذر متوسلیان (فتح) یک کیلومتر بعد از پل فتح خیابان صیادشیرازی پلاک21
شما به این مجموعه چه امتیازی می دهید؟
۳.۶۶
از ۵ امتیاز

کاربر مهمان
23 آبان 1400
خیلی عالی از همه لحاظ
مجموعه تشریفاتی کاخ ورسای
مجموعه تشریفاتی کاخ ورسای در تهران
بیاتوعروسی هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال نحوه عملکرد باغ تالار ندارد. راهنمای انتخاب امن
درخواست قیمت

جستجوی خدمات عروسی شما بر اساس دسته بندی

باغ تالارهای تهران تالارهای عروسی تهران تشریفات مجالس تهران آتلیه های عروس تهران سالن های عقد تهران سالن های زیبایی تهران مزون های لباس عروس تهران آرایشگاه های داماد تهران دی جی های تهران محضرهای ازدواج تهران جواهر فروشی های تهران آتلیه های کودک تهران فروشگاه های لوازم خانگی تهران رستوران های تهران قنادی های تهران کلینیک های پوست و مو تهران گل فروشی های تهران فروشگاه های کارت عروسی تهران مزون های سفره عقد تهران اجاره ماشین عروس تهران فروشگاه های کت و شلوار داماد تهران کرایه چی های تهران باشگاه های بدن سازی تهران هتل های تهران دکوراسیون و چیدمان منزل عروس تهران باغ های عکاسی تهران فروشگاه های مبلمان تهران تالارهای فروشی و اجاره ای تهران مشاوران قبل از ازدواج تهران مزون های لباس مجلسی تهران آموزشگاه های آرایشگری تهران خدمات کاشت و طراحی ناخن تهران میکرو پگمنتیشن و میکروبلیدینگ ابرو تهران مراکز خدمات مو و مژه تهران فروشگاه های لوازم آرایش تهران چاپخانه ها تهران سیستم های نورپردازی مجالس تهران مزون های مانتو عقد تهران متفرقه تهران فروشگاه های لوازم مراسم عقد تهران