باغ و تشریفات لوکس اکبری

ظرفیت 1000-50 مهمان
تعداد بازدید ۲۲۴
اتوبان آزادگان،آزادراه خلیج فارس،3کیلومتر بعد از عوارضی،خروجی سوم کاشانک جهان آباد،کوچه شهید میرزابیگی،باغ تالار پارادایس پرنس. آدرس دفتر:تهرانپارس،ضلع شمال غربی فلکه سوم،ساختمان پارسیان،طبقه2،واحد6 نقشه
%10 تخفیف ویژه

درباره اکبری

باغ پارادایس پرنس باغ اختصاصی تشریفات لوکس اکبری
این تشریفات با چندین سال سابقه درخشان در تشریفات و باغ و انواع مراسم ها از قبیل عروسی،عقد،نامزدی،تولد و همایش، به شما در برگزاری مراسمی لوکس و به یاد ماندنی کمک میکند.

یک انتخاب لوکس و لاکچری برای برگزاری مراسم عقد و عروسی بدون شک باغ تالار پارادایس پرنس است. این باغ تالار با داشتن امکانات عالی، ساختمانی اعیانی و زیبا و پرسنلی مجرب و خوش اخلاق تمام تلاش خود را دارد که مراسم شما به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
ویژگی های باغ تالار پارادایس پرنس:
نامحدود بودن زمان استفاده از باغ
دسترسی آسان به دلیل داشتن مسیر از اتوبان
فضای فلت و چیدمان در فضای باز
عکاسی رایگان در داخل باغ
داشتن عمارت کوچک مخصوص استراحت عروس و داماد همراه با پذیرایی
ظرفیت بالا
ظروف هتلی به روز
تست زنده از مراسم قبل از قرارداد
کمترین پیش پرداخت ها

اگر زمان کافی برای رفتن به لوکیشن های عکاسی مختلف را ندارید، تنها کافی است چند ساعت در این باغ تالار باشید تا بتوانید یک فرمالیته عالی و منحصر به فرد داشته باشید. زیرا عمارت پارادایس پرنس با مساحت16000هزار متری قبل از اینکه به عنوان باغ تالار شناخته شود،باغ آتلیه عروس و داماد بوده است که باعث مدیریت زمان برای شما عزیزان میشود به علت اینکه دیگر نیاز به جا به جایی و تحمل معزل ترافیک نیست.
در پارادایس 2 برکه مصنوعی و آب نماهای بسیار زیبا وجود دارد. از طرف دیگر شما می توانید بر روی قایقی زیبا روی برکه نشسته و عکس هایی خاص و متفاوت بگیرید. کلبه اختصاصی عروس و داماد از دیگر دیزاین خاص و زیبای این باغ تالار به شمار می رود.
پارادایس پرنس با‌داشتن فضای سبز زیبا و گسترده امکان برگزاری مراسم عقد رسمی و آریایی و اجرای سفره عقد در فضای باز را نیز برای زوج های جوان فراهم کرده است.

سفره عقد چه در فضای باز و چه در سالن به زیباترین شکل ممکن طراحی شده و یا شما می توانید سفارش سفره عقد مخصوص به خود را بدهید.


امکانات دیگر باغ تالار پارادایس پرنس:
باغ تالار پارادایس پرنس در زمستان دارای ظرفیتی از 50 تا 700 نفر است و در بهار و تابستان از 50تا 1000نفر ، از این رو چه برای مراسم عقد ساده و کوچک خود چه برای یک مراسم عروسی بزرگ می توانید آن را انتخاب کنید. تالار دارای اتاق عقد اختصاصی است که به شکلی بسیار اروپایی و مدرن دیزاین شده است با داشتن لوکیشن های بسیار در داخل سالن و فضای بیرون،در دیزاین این باغ تالار از همه چیز استفاده شده است. شما می توانید شمعدان های برقی، شمع آرایی و گل ارایی های زیبای این مجموعه را در هر گوشه و کنار ببینید.


کیفیت مواد مورد استفاده در منوی غذایی از موادی تازه و با کیفیت انتخاب شده و سراشپز این مجموعه یکی از بهترین ها در حرفه خود است. از این رو خیالتان بابت تنوع و کیفیت منو غذایی آسوده باشد. این باغ تالار همچنین یک پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 200 خودرو دارد تا تمامی مهمانان نگران خودرو خود هنگام برگزاری مراسم نباشند.

آدرس باغ تالار پارادایس پرنس:
اتوبان آزادگان،آزاد راه خلیج فارس،3کیلومتر بعد از عوارضی،خروجی سوم کاشانک جهان آباد،کوچه شهید میرزابیگی،باغ تالار پارادایس پرنس.
آدرس دفتر تشریفات لوکس اکبری: تهرانپارس،ضلع شمال غربی فلکه سوم،ساختمان پارسیان،طبقه2،واحد6

آدرس اینستاگرام تشریفات لوکس اکبری:
Akbari.emarat.bagh

شماره های تماس تشریفات لوکس اکبری:
021-77701775
09127267206
09397267206
09214824353

اتوبان آزادگان،آزادراه خلیج فارس،3کیلومتر بعد از عوارضی،خروجی سوم کاشانک جهان آباد،کوچه شهید میرزابیگی،باغ تالار پارادایس پرنس. آدرس دفتر:تهرانپارس،ضلع شمال غربی فلکه سوم،ساختمان پارسیان،طبقه2،واحد6 مشاهده نقشه
کمترین ظرفیت 50 مهمان
بیشترین ظرفیت 1000 مهمان
ظرفیت اتاق عقد 200 مهمان
ظرفیت پارکینگ 130 ماشین
پرداخت اقساطی
دیزاین روستیک و کلاسیک
اتاق عقد مجزا
عقد آریایی
تست زنده مراسم
کترینگ اختصاصی
سفره خانه
کافی شاپ
پارکینگ
فضای بازی کودک
نورپردازی
سیستم صوتی و تصویری
آتش بازی
مه مصنوعی
دیزاین سفره عقد
موزیک زنده
گل آرایی
شمع آرایی
استخر
انواع مراسم عروسی،عقد،نامزدی،بله برون،تولد،سالگرد ازدواج
دیگر امکانات دف زن،آتش بازی vip،بال فرشته،تابلوی یادبود
شما به این مجموعه چه امتیازی می دهید؟
۰
از ۵ امتیاز

هیچ نظری ثبت نشده است

بیاتوعروسی هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال نحوه عملکرد باغ تالار ندارد. راهنمای انتخاب امن
درخواست قیمت

جستجوی خدمات عروسی شما بر اساس دسته بندی

باغ تالارهای تهران تالارهای عروسی تهران تشریفات مجالس تهران آتلیه های عروس تهران سالن های عقد تهران سالن های زیبایی تهران مزون های لباس عروس تهران آرایشگاه های داماد تهران دی جی های تهران محضرهای ازدواج تهران جواهر فروشی های تهران آتلیه های کودک تهران فروشگاه های لوازم خانگی تهران رستوران های تهران قنادی های تهران کلینیک های پوست و مو تهران گل فروشی های تهران فروشگاه های کارت عروسی تهران مزون های سفره عقد تهران اجاره ماشین عروس تهران فروشگاه های کت و شلوار داماد تهران کرایه چی های تهران باشگاه های بدن سازی تهران هتل های تهران دکوراسیون و چیدمان منزل عروس تهران باغ های عکاسی تهران فروشگاه های مبلمان تهران تالارهای فروشی و اجاره ای تهران مشاوران قبل از ازدواج تهران مزون های لباس مجلسی تهران آموزشگاه های آرایشگری تهران خدمات کاشت و طراحی ناخن تهران میکرو پگمنتیشن و میکروبلیدینگ ابرو تهران مراکز خدمات مو و مژه تهران فروشگاه های لوازم آرایش تهران چاپخانه ها تهران سیستم های نورپردازی مجالس تهران مزون های مانتو عقد تهران متفرقه تهران فروشگاه های لوازم مراسم عقد تهران