تالار عروسی مسعود

محدوده قیمت متوسط $$
ظرفیت 700-200 مهمان
تعداد بازدید ۵۵۸۵

درباره تالار عروسی مسعود

تالار عروسی مسعود در سال 1364 تأسیس گردید و به عنوان یکی از فول امکانات‌ترین تالار های شرق تهران محسوب می‌شود. این مجموعه با 25 سال سابقه در زمینه‌ برگزاری و اجرای مراسم‌ها مهارت و تخصص ویژه‌ای دارد.
این تالار بی‌نظیر، دارای دو سالن مجزا برای آقایان و بانوان است و با ظرفیت 200 الی 700 نفر را به راحتی پوشش می‌دهد. همچنین، دکوراسیون منحصر به فرد و دیزاین بسیار چشمگیری را برای فضای داخلی و باغ عقد طراحی کرده است. ما در بیاتو عروسی با خصوصیات این مجموعه جذاب بیشتر آشنا خواهیم شد.
مجموعه پذیرایی مسعود با مدیریت و پرسنل مجرب در ارائه خدمات جهت برگزاری هرچه با شکوه‌تر جشن‌های شما، تمام تلاش خو را بکار خواهد گرفت. رستوران مسعود نیز با تصدی آقای داریوش امیری همگام با تیم جوان و مجرب توانسته است خدمات ارزشمندی در محیطی آرام و دل‌نشین با غذاهای متنوع و خوشمزه را فراهم آورد.
خدمات تالار عروسی مسعود
خدماتی که تالار مسعود برای مشتریانش در نظر دارد، شامل: گل‌آرایی، اتاق عقد مجزا، سفره عقد، شستشوی میوه، مشعل‌آرایی، آسانسور LCD، کارکنان متخصص و آموزش دیده، منوهای متنوع و باکیفیت، دکوراسیون مدرن با پیشرفته‌ترین تجهیزات، میزبان گرم مهمانان شما خواهد بود.
توجه داشته باشید که علاوه بر کیفیت خدمات و نوع سرویس‌دهی، قیمت و موقعیت دسترسی به تالار نیز بسیار اهمیت دارد. قاطعانه می‌توان گفت که مجموعه زیبای مسعود در مواردی که ذکر کردیم، بهترین خود را جهت جلب رضایت شما عزیزان عرضه می‌نماید.
این مجموعه با محیطی آرام و دل‌نشین، دارای فضای باغ وسیع و زیبایی است که می‌توانید از منظره فوق‌العاده آن برای فیلم‌برداری و عکاسی بیشترین استفاده را نمایید. این باغ عقد زیبا، برای اجرای مراسم عقد و نامزدی نیز کاملاً فضای کافی و شیکی را به همراه دارد تا بتوانید صفر تا صد مراسم خود را با خیالی آسوده برگزار کنید.
امکانات تالار مسعود
اگر به مجلل بودن مراسم خود و راحتی مهمانانتان اهمیت می‌دهید، ما به شما مجموعه مسعود را پیشنهاد می‌کنیم تا تجربه‌ای متفاوت را حس کنید. تالار مسعود با امکانات خاص و متنوعی که دارد، به عنوان یکی از بهترین تالار های عروسی تهران زبانزد بسیاری از افراد شده است.
امکانات ویژه تالار مسعود
دکوراسیون مدرن و جدید
سالن‌های بدون ستون
منو متنوع و غذاهای مطبوع
پرسنل جوان و متخصص
بدون نیاز به آسانسور (طبقه همکف)
دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 100 خودرو
محیطی آرام و دل‌نشین
دارای دی جی اختصاصی
نورپردازی حرفه‌ای
آدرس و تلفن تماس
تالار مسعود در تهران، خیابان دماوند، ایستگاه پل، پلاک 646 واقع شده است که در بهترین لوکیشن شرق تهران قرار دارد. شما می‌توانید جهت اطلاع بیشتر و رزرو مجموعه با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.
شماره همراه: 09121141232 - 09120941015
خط ثابت: 02177262601 - 02177262602 - 02177262603


کمترین ظرفیت 200 مهمان
بیشترین ظرفیت 700 مهمان
ظرفیت پارکینگ 100 ماشین
دیزاین روستیک و کلاسیک
اتاق عقد مجزا
تست زنده مراسم
پارکینگ
نورپردازی
آتش بازی
دیزاین سفره عقد
موزیک زنده
گل آرایی
شمع آرایی
فضای باز
اینترنت
دیگر امکانات دی جی اختصاصی، سالن های بدون ستون،
شما به این مجموعه چه امتیازی می دهید؟
۲.۸
از ۵ امتیاز

هیچ نظری ثبت نشده است

بیاتوعروسی هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال نحوه عملکرد تالار عروسی ندارد. راهنمای انتخاب امن

جستجوی خدمات عروسی شما بر اساس دسته بندی

باغ تالارهای تهران تالارهای عروسی تهران تشریفات مجالس تهران آتلیه های عروس تهران سالن های عقد تهران سالن های زیبایی تهران مزون های لباس عروس تهران آرایشگاه های داماد تهران دی جی های تهران محضرهای ازدواج تهران جواهر فروشی های تهران آتلیه های کودک تهران فروشگاه های لوازم خانگی تهران رستوران های تهران قنادی های تهران کلینیک های پوست و مو تهران گل فروشی های تهران فروشگاه های کارت عروسی تهران مزون های سفره عقد تهران اجاره ماشین عروس تهران فروشگاه های کت و شلوار داماد تهران کرایه چی های تهران باشگاه های بدن سازی تهران هتل های تهران دکوراسیون و چیدمان منزل عروس تهران باغ های عکاسی تهران فروشگاه های مبلمان تهران تالارهای فروشی و اجاره ای تهران مشاوران قبل از ازدواج تهران مزون های لباس مجلسی تهران آموزشگاه های آرایشگری تهران خدمات کاشت و طراحی ناخن تهران میکرو پگمنتیشن و میکروبلیدینگ ابرو تهران مراکز خدمات مو و مژه تهران فروشگاه های لوازم آرایش تهران چاپخانه ها تهران سیستم های نورپردازی مجالس تهران مزون های مانتو عقد تهران متفرقه تهران فروشگاه های لوازم مراسم عقد تهران